افشاگری باشگاه پرسپولیس علیه مهاجم تراکتور

مرجع خبری پرسپولیس : عرفان اولروم مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی به رختکن پرسپولیس رفت و ضمن اسطوره خواندن علی دایی سرمربی این تیم، از آرزوی خود برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس خبر داد!

 

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری؛ روزنامه پرسپولیس در شماره امروز خود در گزارشی با عنوان “در راستای کلاس گذاشتن اولروم” ابعاد جدیدی از ماجرای حضور این بازیکن در پرسپولیس را فاش کرد. عرفان اولروم در مصاحبه ای حضورش در پرسپولیس را شایعه دانست و اعلام کرد از آنجایی که با تراکتورسازی قرارداد دارد حضورش در پرسپولیس را یکسال به تاخیر می اندازد. گذشته از اینکه آیا اولروم این حرف ها را مطرح کرده است یا خیر؛ بد ندیدیم هواداران در جریان چند و چون کارها قرار بگیرند.

 

 

شاید صحبت های اولروم این ذهنیت را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کند که کاشانی و دایی خواب و خوراک را از دست داده بودند و پاشنه در خانه اولروم را از جا کنده بودند! ولی آیا واقعا داستان این چنین است؟

 

 

 نکته اول اینست که بازیکنانی چون خطیبی و اولروم برای این در لیست پرسپولیس قرار گرفته بودند که در کنار مهاجم اصلی مد نظر پرسپولیس ( که تا دقایقی دیگر در مرجع خبری معرفی خواهد شد) یک ذخیره مطمئن و اسم و رسم دار روی نیمکت پرسپولیس باشند.

 

 

نکته دیگر اینکه پرسپولیس هنوز مطمئن نیست باید برای جذب اولروم جدیت به خرج دهد یا خیر! نکته آخر هم که شاید برای هواداران پرسپولیس جالبتر باشد از این قرار است:

 

عرفان اولروم شاید فراموش کرده روزی را که برای دیدن دایی به رختکن پرسپولیس رفته بود! او پس از دیدار پرسپولیس و پتروشیمی تبریز در جام حذفی، به بهانه دیدن یکی از بازیکنان پرسپولیس به رختکن این تیم رفت.

 

ولی بیشتر از اینکه با بازیکن مورد نظر گفت و گو کند از آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس و اسطوره بودن دایی سخن گفت! به این ترتیب او خودش پیشنهاد حضور در پرسپولیس را مطرح کرد در حالی که مسئولان پرسپولیس در حال حاضر تصمیم قطعی خود را در این خصوص اتخاذ نکرده اند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)