پرسپولیس نیوز :گزارشگر تلویزیون گفت:برای مثال 90 دقیقه در تبریز به نفع تراکتور گزارش می کنند آنجا این موضوع باعث پیروزی می شود؟

علیرضا علیفر درباره اظهارات سرمربی گسترش پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:کمالوند مشتری پروپاقرص کمیته اخلاق و کمیته انضباطی است.طبعا پاسخ چنین افرادی خاموشی است.من از امثال کمالوند انتظار ادب ندارم.

وی ادامه داد:من همان چیزی را که می بینم گزارش می کنم.نه از کسی می ترسم و نه رودربایستی دارم.تاکید می کنم هر چیزی را که می بینم،بیان می کنم.چون بیننده خودش می بیند و مخاطب امروزی بسیار کارشناس است.اگر داوران ما هم خوب قضاوت کنند من تعریف می کنم.در همین بازی دو،سه صحنه از صالحی تعریف کردم.با این وجود یاد گرفته ام که هر کسی ادب را رعایت نکند خودش را محکوم می کند.

گزارشگر شبکه سه درباره حمایت هواداران پرسپولیس از خود بیان داشت:تعریف از خود نباشد اما من گزارشگر روز فوتبال مملکت هستم.این باعث خوشحالی من است که پرسپولیسی ها و استقلالی ها به من لطف دارند ولی سال های سال است که روشم همین است.من روشم را تغییر ندادم.در دو سال گذشته مشهورتر شدم و این مساله باعث شده به من لطف کنند.

علیفر درباره اینکه ایوب ذوالفقاری گفته که دوست داشت از نزدیک پاسخ علیفر را بدهد و او علاقمند است پرسپولیس قهرمان شود گفت:با همه احترامی که برای تراکتوری ها قائلم و هواداران پرشورش،مگر یک گزارشگر چه می تواند بگوید؟مگر من می توانم در بازی تاثیری داشته باشم و برای مثال گل بزنم؟برای مثال 90 دقیقه در تبریز به نفع تراکتور گزارش می کنند آنجا این موضوع باعث پیروزی می شود؟بر فرض که  من حرفی زدم آیا این باعث پیروزی پرسپولیس شده است؟برای یک گزارشگر هیچ تفاوتی ندارد چه تیمی برنده می شود و چه تیمی شکست می خورد.این حرف ها خنده دار است.

 وی ادامه داد:پس از 22 سال تجربه و 8 دوره کلاس مربیگری می دانم چه می گویم.من به روز هستم.نیازی نیست بگویم که در برنامه های دیگر خطاب ببینیم این صحنه خطا بوده است یا نه.همانجا کارشناسی می کنم و حرفم را می زنم.

علیفر درباره درخواست خود از شهردار تهران در آغاز بازی پرسپولیس و گسترش بیان داشت:آنجا من روی انسانیت حرف زدم.با احترام تمام به شهردار تهران،حرفی زدم.خطاب به او گفتم که برای ساختمان های بلندمرتبه عمر قانونی برای ساختمان 40 سال و 50 سال با نظر کارشناسان مجرب در نظر بگیرند.این حرف ایرادی ندارد.من یک انسان هستم و در روزهای ناراحتی هموطنانم ناراحتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)