پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شنبه بازی خیلی سختی داریم و وضعیت تیم صبا خیلی بهتر شده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، سیدجلال حسینی درباره تذکر کمیته انضباطی به او به دلیل اتفاقات بازی با گسترش فولاد عنوان کرد: حکم درستی بود و تذکر کمیته انضباطی را گوش می دهم و امیدوارم همه چیز درست شود. فکر می کنم خیلی عصبی شده بودم و بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم.

وی درباره پیگیری طلبش از باشگاه نفت: هر روز پیگیر این مساله هستیم اما نمی شود کاری کرد. اصلا دیگر نمی دانم باید چه کار کنم. دنبال یک راه حل هستیم و هیچ کس هم راه حلی به ما نمی دهد.

حسینی درباره مالیات قراردادش گفت : باید مالیات پول را بدهیم و نامه اش هم آمده و در حالی که پولی نگرفتیم باید جوابگوی اداره مالیات هم باشیم و هر چقدر به آن فکر می کنم اعصابم خرد می شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با صبای قم گفت: بازی خیلی سختی شنبه داریم. جلوی تیمی بازی داریم که وضعیتش خیلی بهتر شده و بازیکنان جدیدی مثل عمران زاده و فروزان گرفته و در بازی های قبل هم بازیکنان جدید به کمک این تیم آمده اند. بچه ها بازی خیلی سختی دارند و خودم هم شنبه همراه تیم می روم و همه در کنار هم خواهیم بود.

 

حسینی در پایان درباره وضعیت مالی و روحی تیم گفت: اصلا بحث پول در حال حاضر مطرح نیست  و بچه ها تلاش می کنند که بتوانند موفق شوند چون در شرایط خیلی سختی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)