مرجع خبری پرسپولیس :  مهاجم بلغاری مد نظر پرسپولیس طی دو فصل در تیم لیتکس لووک بلغارستان در 56 بازی 34 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از ایسکانیوز، کروم جورجیف بیبیشکوف اسم این مهاجم 28 ساله متولد بلاگووگراد کشور بلغارستان است . این مهاجم 194 سانتی متری اکنون در تیم آکادمیکا دی کامبرای پرتغال شماره 32 را بر تن دارد که در رده 11 لیگ پرتغال قرار دارد.

این مهاجم در 17 سالگی یک فصل بسیار ناموفق را در بایرن سپری کرد که حاصلش انجام 1 بازی و بدون زدن گل برای این تیم مطرح آلمانی بود.

این بازیکن با تجربه که سابقه ی حضور در تیم های مطرح از جمله لوسکی صوفیه ، استوا بخارست و مارتیمو پرتغال را دارد بهترین فصلش را بین سال های 2007 تا 2009 در تیم مطرح لیگ بلغارستان لیتکس لووک با انجام 56 بازی و زدن 34 گل سپری کرده است.

 

 

بعد از آن در سال 2009 به استوا بخارست پیوست که بسیار ناموفق بود که فقط 1 بازی انجام داد و با بازی های بسیار ضعیف به تیم ب استوا بخارست پیوست.

او بعد از یک فصل ناموفق از آنجا نیز به تیم کنونی اش یعنی آکادمیکا دی کامبرا نقل مکان کرده است. او اکنون با انجام یک بازی برای این تیم و بدون گل زده شرایط خوبی ندارد و به احتمال زیاد در پرسپولیس به دنبال احیا شدن است . در سطح ملی این مهاجم بین سال های 2000 تا 2003 برای تیم ملی زیر 23 سال بلغارستان با انجام 21 بازی، 4 گل نیز به ثمر رسانده است اما در تیم ملی بزرگسالان این کشور تنها یک بازی انجام داده است که آن هم گلی در پی نداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)