پرسپولیس نیوز : رییس فدراسیون فوتبال گفت:ساعت برگزاری مسابقه را شورای تامین می تواند تغییر بدهد.

مهدی تاج درباره تغییر زمان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی  اظهار داشت: سازمان لیگ نظرش همان ساعتی بود که اعلام کرده بود ولی شورای تامین برای رفت و آمد هواداران ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور را به سه تغییر داد. ساعت برگزاری مسابقه را شورای تامین می تواند تغییر بدهد.

وی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس و همچنین تیم تراکتور هیچ پیشنهادی به ما نداده بودند. شورای تامین درباره بازی پرسپولیس و تراکتور این نظر را داد. دربی هم با نظر شورای تامین قرار شد در این ساعت باشد. البته خود سازمان لیگ هم می خواست این بازی درهمین ساعت برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره جلسه با رضا افتخاری و همچنین وضعیت محرومیت استقلال از پنجره فیفا گفت: من بعد باید این نامه ها به باشگاه ها برود . فقط به ما رونوشت داده می شود. کمیته بین الملل باشگاه باید پیگیر این موشوع باشد. برای مسائل حرفه ای هم باید باشگاه ها رعایت کنند.

وی همچنین اذعان داشت: بهترین بازار کارشناسان و وکیل های بین المللی دور و بر ایران است. باشگاه ها باید بهترین ها را انتخاب کنند و بهترین قیمت را در نظر بگیرند. نباید گفته شود کی داده و کی گرفته است. چون شکایت می کنند. بحث درآمد باشگاه ها هم مدنظر هست. مقدمات مسائلی را اعلام کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدار امروز خود با آجرلو و طاهری بیان داشت: قرار شد دیگر دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی برای هم بیانیه ندهند. بیانیه آقای آجرلو و آقای طاهری خیلی خوب بود. همه تیمهای لیگ برتر از نگاه ما یکسان است. بر اساس نظر شورای تامین هم سهمیه 10 درصد هواداران تراکتورسازی به عنوان تیم مهمان رعایت می شود.

وی درباره ماجرای کی روش و بحث اخراج دستیاران ایرانی سرمربی تیم ملی گفت: کی روش دیروز صحبت خوبی کرد و گفت صلح و دوستی هدف اصلی تیم ملی و فدراسیون است. اگر قرار باشد فیفا دی را رعایت کنیم که خیلی خطرناک هست. فقط برای امثال انگلیس و اسپانیا و … این ها خوب است نه تیمهایی مثل ایران و یا قطر یا ازبکستان که لیگشان را تعطیل می کنند. اگر بخواهیم طبق فیفا دی برویم دیگر نیازی به همه دستیارها نیست ولی ما عین برنامه قبلی را عمل می کنیم. راه ما در آن صورت هموار می شود. در این صورت از مجموعه ای که کی روش به ما داده استفاده می کنیم.

 وی همچنین اذعان داشت: کی روش می گوید وقتی برنامه ای در سازمان لیگ مصوب می شود باید اجرا شود. باشگاه ها اگر چیزی را تایید می کنند سرمربیان مصاحبه نکنند. اگر هم اعتراض دارند باید طبق آیین نامه این کار را انجام دهند و باید مدون و مکتوب از طریق مدیریت باشگاه به سازمان لیگ اطلاعه دهد. سازمان لیگ هم مکلف است طی یک هفته جواب بدهد. الان فکر می کنم شریاط مناسب است.

تاج در پایان گفت: قرارداد آقای کی روش می توانم بگویم اگر بخواهیم منعکس کنیم باید تغییراتی در آن به وجود بیاوریم. در مورد دستیاران و بیانیه ها باید بگویم آنها عکس العملی بود و واکنش بود. ما جلویش را گرفتیم. فوتبال ما نیاز به صلح و دوستی دارد. راه رفتن به جام جهانی این است که با همه ظرفیت ها این کار را انجام دهیم. چیز مشخصی در قرارداد درباره دستیاران ایرانی نیست. ایشان می گویند اگر قرار باشد فیفا دی را اجرا کنیم باید 4 روز قبل از بازی با قطر باید اردو برویم ودیگر نیازی به آموزش و این جور مسائل نیست. این راه، راه خطرناکی است و ما را به هدف نمی رساند. عملا فضای فوتبال از بین می رود. اولویت رفتن به جام جهانی است. ما دنبال مسیر دوم هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)