پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: تیم قهرمان لیگ برتر تا به امروز پرسپولیس است و امیدوارم با همه توان به آسیا برویم.

حمیدرضا گرشاسبی درباره جلسه امروز خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:دوستان جلسه ای داشتند که حول و حوش مسائل فنی بود.من در آن جلسه نبودم.

وی درباره برنامه های تیم در روزهای آخر نقل و انتقالات گفت:همه چیز طبق برنامه پیش می رود.باید ببینیم تا لحظات پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه وضعیت بازیکنان اوکراینی به کجا رسید بیان داشت:این موضوع به عهده برانکو است.او هر چه بگوید انجام می دهیم.برانکو آنها را می خواهد.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است پرسپولیس با این بضاعت درآسیا موفق شود گفت:موجودی ما همین است.بچه هم باید خودشان را نشان بدهند.به هر حال تیم قهرمان لیگ برتر تا به امروز پرسپولیس است و امیدوارم با همه توان به آسیا برویم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره تغییر ساعت بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:ما مجری سیاست های کلان فدراسیون فوتبال هستیم.وقتی تصمیماتی می گیرند باید احترام بگذاریم.نباید به دنبال بهانه جلو افتادن و عقب افتادن زمان بازی باشیم.هر دو تیم با یک شرایط می آیند و فرقی نمی کند.

گرشاسبی درباره انتخاب مجمع جدید پرسپولیس و استقلال گفت:این انتخاب جای تشکر از سلطانی فر دارد.با این ترکیب مجمع کار پرسپولیس و استقلال راحت تر پیش می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)