پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:فیفا شدیدا علیه فوتبال ایران موضع دارد و هر پرونده رفته است حکم گرفته است.

امیر عابدینی درباره سفرش به ترکیه اظهار داشت:برای اینکه از هم اکنون برنامه ریزی مناسبی جهت سفر هواداران ایرانی به روسیه در هنگام برگزاری جام جهانی انجام شود طراحی فدراسیون از چند وقت پیش آغاز شد.در این زمینه مذاکرات مثبتی با دو آژانس داشتیم که به توافق نهایی نزدیک شد.

وی ادامه داد:سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال برنامه ریزی های طولانی مدتی برای بحث های درآمدزایی دارد و به طور حتم تلاش می کنیم از فرصت های مختلف بهره مند شویم.در این میان نیازی هم نمی بینم به برخی افراد که چون با آنها ارتباط ندارم شروع به انتقاد می کنند پاسخ بدهم.البته من با نقد موافقم اما این درست نیست که برخی بیایند و تنها به قاضی بروند.

به گزارش کاپ،سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره بازی روز یکشنبه پرسپولیس و تراکتورسازی گفت:من درباره این بازی  صحبت نکردم و نخواهم کرد.درباره کلیات حرف زدم.درباره لیگی صحبت کردم که با برتری مقتدرانه پرسپولیس در حال پیگیری است.

وی ادامه داد:به دلایل کارشناسی خیلی مشخص می شود در فوتبال پیش بینی کرد.وقتی پیش بینی مسابقات ورزشی می شود تحلیل هایی وجود دارد.این روزها همه می بییند که هارمونی پرسپولیس بسیار چشم نواز است.هر کسی می بیند از فوتبال لذت می برد.آوراژهای فنی پرسپولیس در سطح اروپا است.علیرضا بیرانوند در فوتبال ایران یک استثنا است.این درست است که عابدزاده اسطوره است و ما در تاریخ یک ناصرخان حجازی داشتیم و یک عابدزاده داشتیم اما بیرانوند می تواند عابدزاده را تداعی کند.سروش رفیعی در وسط زمین مهندس می کند.مهدی طارمی گل های حساسی می زند و سید جلال حسینی لقب واقعی سیم خاردار را به خود اختصاص داده است.این حرف ها را من فارغ از بحث های حضورم در فدراسین فوتبال می زنم و به عنوان یک پیشکسوت سخن گفتم.اگر جز این می گفتم کارشناسان به من نمی خندیدند؟این یک حرف واقعی است.من پرسپولیسی هستم و این را می گویم و اگر پرسپولیسی نبودم هم همین را می گفتم.این چه حرف خنده داری است که می گویند عابدینی مهندسی کرده است.این چه تهمت و افترایی است.

عابدینی افزود:بار دیگر از دوستان می خواهم مشکلات را فرافکنی نکنند.اگر حرف عابدینی این قدر تاثیرگذار است چه سیستمی در باشگاه تراکتورسازی حکفرماست؟من متاسفانه دیدم به اینستاگرامم هجوم وارد شده و فحاشی های تند و خانوادگی صورت گرفته است.این کسانی که فحش دادند که به همه فحاشی می کنند.این ها همان هایی هستند که فلان پرچم را بالا می برند.شخصیت یک ایرانی و یک آذربایجانی این نیست که فحاشی کند.بلکه خوب می دانم هواداران تراکتورسازی تحلیل گیر هستند.

وی ادامه داد:اگر کسی فکر می کند من روی فیفا تاثیر می گذاشتم مشکل پرسپولیس را حل می کردم.پرسپولیس مشکل دارد،استقلال مشکل دارد،تراکتورسازی مشکل دارد.فشار فدراسیون دنبال این بوده است که این مشکلات را به کمک باشگاهها حل کند.آنهایی که در فوتبال بودند می دانند که در زمان حضورم در پرسپولیس،این باشگاه داشت سر علی دایی داشت محروم می شد.من به قطر رفتم و پیش شیخ رفتم.دو سال و نیم دکتر بیگلری روی پرونده بود.کار کردیم تا این پرونده را جمع کردیم.مگرنه پرسپولیس هم محروم می شد.فیفا شدیدا علیه فوتبال ایران موضع دارد و هر پرونده رفته است حکم گرفته است.دوستان می روند و کیلویی بازیکن می گیرند همین می شود که می بینید.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره مصاحبه ای که به نقل از وی گفته شده با لابی در سال 75 این تیم را قهرمان کرده است گفت:بله این را گفتم ولی من به طنز گفتم لابی کردم.عابدزاده،پیوس،محرمی،پنجعلی محروم بودند.خود من محروم بودم. همه بازیکنان نخبه من محروم بودند.آن زمان به فدراسیون فوتبال گفتم بازیکن من را محروم کردید و حالا باید بازی من را باید بعد از بهمن بگذارید.پایم را در یک کفش کردم و این اتفاق افتاد.

عابدینی افزود:لابی من همین بود و بس.مگر الان تراکتورسازی نمی گوید که باید بازی هایش را بعد از پرسپولیس بگذارند؟پس این اسمش لابی است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)