پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:به استقلال بابت بردش تبریک می گویم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:به استقلال بابت بردش تبریک می گویم.همچنین بابت نتایج درخشانش تبریک می گویم.امیدوارم این تیم در آسیا موفق شد.

وی ادامه داد:یک دربی بزرگ در پیش داریم.با بازیکنان اوکراینی مشکل داریم و مصدوم هستند.ربیع خواه شروع کرد.سروش رفیعی برای عکس برداری از کمرش رفت.او در بازی تراکتورسازی ضربه سختی خورد.امیدوارم تا یکشنبه همه آماده و سرحال باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه استقلال ممکن است برنامه ریزی مهار نفر به نفر مهره های اصلی پرسپولیس داشته باشد گفت:استقلال باید برای ما راه حل داشته باشد.استقلال دیشب استحقاق برد را داشت.نشان داد که از السد بهتر است.دربی شرایط خاص خودش را دارد و از قبل برنده مشخص نیست.علی رقم اختلاف ما با جدول کسی نمی تواند نتیجه را پیش بینی کند.

وی درباره اینکه استقلال دیروز 120 دقیقه بازی کرد و آیا این موضوع تاثیر منفی در تیمش می گذارد یا نه بیان داشت:امروز تمرین ما را دیدید.تمرین سختی داشتیم.5 روز مانده به دربی زمان کافی برای استراحت هست.الان زمان دربی است و همه دوست دارند بخشی از این بازی باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه روز گذشته ژاوی بازی متمایزی از هر دو تیم داشت گفت:ژاوی یکی از بهترین هافبک های دنیا بود.او زمان خودش بدشانسی داشت که هم مسی بازی می کرد و هم رونالدو.به خاطر این دو نفر بود که توپ طلا را تصاحب کرد.مهم ترین مساله کار و تلاش است.دیروز هم چند بار کیفیت خودش را نشان داد که چرا یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است.

وی درباره جلسه روز گذشته بازیکنان با علی اکبر طاهری اظهار داشت:این سوال مخصوص مدیرعامل باشگاه است.طبیعتا دوره سختی را پیش رو داریم.همه ما علاقمند هستیم مشکلات را از سر راه برداریم.طبیعی است بازیکنان هم جزییات را بدانند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان دیروز تمرین نکردند گفت:چه کسی می گوید بازیکنان تمرین نکردند؟ما هم عکس گرفتیم و دو گروه شدیم و تمرین کردیم.مثل همیشه.دیروز برنامه ما استراحت فعال بود،عکس گرفتن بود و کار در وزنه بود.آنها که بازی کرده بودند برنامه خاص خود را داشتند و سایرین هم برنامه تمرینی را پیش بردند.

برانکو درباره اینکه آیا انگیزه شخصی برای پیروزی مقابل تیم سابقش الوحده دارد یا نه گفت:من انگیزه شخصی ندارم.دیروز چوک آنجا بود.البته می دانستیم الوحده می برد چون از تیم اردنی بهتر بود.از زمان حضور من فقط سه بازیکن باقی مانده اند.از آن تیمی که من مربی‌اش بودم، تنها حمدان کمالی دروازه‌بان این تیم و اسماعیل مطر باقی مانده‌اند، تیگانی هم در عربستان مربی‌اش بودم. در چند سال گذشته در تیم‌هایی که بوده، کمتر از ۲۰ گل نزده. از مدیران این باشگاه هم فقط دبیرش باقی مانده و مشکلی با آنها نداشته‌ام.

 وی درباره لیست بازیکنان آسیایی پرسپولیس و اینکه آیا بازیکن جدیدی اضافه می شود یا نه خاطرنشان کرد:این را من نمی دانم که آیا بازیکن جدید می توانیم بگیریم یا نه.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا مهاجم تمام کننده اضافه می کنیدبیان داشت:ببینید الان فصل نقل و انتقالات زمستانی است.هیچ تیمی بازیکن خوب خودش را آزاد نمی کند.بله آزاد می کنند.3 میلیون دلار می خواهند.5 میلیون دلار می خواهند.و باز هم جای سوال است آن بازیکن بازیکن می شود یا نه.

وی ادامه داد:هدف ما این است در آسیا از مرحله اول و مرحله بعدی عبور کنیم.این هدف ماست.در این کار کیفیت لازم را داریم.درباره لیگ قهرمانان از من سوال نکنید.درباره دربی بپرسید.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت محمد امین آرام طبع گفت:من چند بار گفتم درباره اسامی صحبت نمی کنم.کادری داریم که در این باره صحبت می کنند.پرسپولیس جا برای بالای 23 سال ندارد.آرام طبع بالای 23 سال است و برگشته است.او نتوانست وضعیتش را حل کند و به تمرین بازگشته است.آرام طبع در لیست آسیایی هم نیست.

وی درباره اینکه نتوانسته منصوریان را شکست بدهد اظهار داشت:من تنهایی با منصوریان بازی نمی کنم.پرسپولیس با استقلال بازی دارد و استقلال با پرسپولیس.باشگاهها با هم بازی می کنند.این خیلی مهم نیست.منصوریان برای خودش تلاش می کند و من هم خودم.بازیکنان هستند که در داخل زمین تصمیم می گیرند.وقتی بازی شروع شد آنها تصمیم می گیرند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا شهاب کرمی را در زمین می گذارد یا نه گفت:نه،این کار را نمی کنم.او تازه آمده است.

وی درباره جانشین کمال کامیابی نیا بیان داشت:راه حل داریم و پیدا می کنیم.به هر حال جای کمال خیلی خالی است.با این وجود تیم ما قائم به فرد نیست.

برانکو درباره تکرار نتیجه دور رفت گفت:ما درباره این جور مسائل فکر نمی کنیم.آنچه برای من مهم است بازی خوب و جوانمردانه است.مهم ترین مساله این است که پیروز شویم.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار داشت:من با بازیکنان در این باره صحبت نکردم.از باشگاه گفتند همه چیز مرتب است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی معتقدند در دربی تیمی که در جدول پایین تر است سورپرایز می کند گفت:من اول گفتم که در دربی تیم ضعیف تر وجود ندارد و مهم نیست کدام تیم کجای جدول است.دو سال پیش قلعه نویی برای قهرمانی استقلال می جنگید و ما برای بقا اما یک بر صفر بردیم.در دربی هیچ چیزی مشخص نیست.

وی درباره اینکه آیا برای دربی سورپرایزی دارد گفت:دربی شرایط خاصی دارد.معادله خاصی نیست و طبیعی است هواداران را شاد کنیم.در زمین سورپرایز را خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نتایجش در دربی های کرواسی،امارات و عربستان چه بوده است اظهار داشت:من در کرواسی بردیم.یک بار هم باختیم.در چین هم در باشگاه بزرگی حضور داشتم.آنجا رقابت سختی بین دو تیم بود.دو بار بردم.رفت و برگشت پیروز شدم.در عربستان هم مربی باشگاه چندان بزرگی نبودم اما الاتحاد را بردیم.با الهلال مساوی کردیم.

برانکو درباره اینکه گفته بود مرد دربی نیست گفت:من مربی هستم.همه مسابقات سه امتیاز دارد.طبیعی است این دربی ارزش خاصی دارد و دوست داریم ببریم ولی آماده سازی بازیکنان مثل همه مسابقات می ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)