مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان هرچه بيشتر از حاشيه‌ها فاصله مي‌گيرد، حرف و حديث‌هاي بيشتري درباره‌اش مي‌شنويم. تا حالا مصدوميت‌هايش را دروغ مي‌خواندند و بهانه‌‌اي براي پول گرفتن و امروز دست گذاشته‌‌اند روي 3 روز غيبت او در اردوي اردبيل براي متهم كردنش.

 

 كريم اما با همان خونسردي هميشگي، تمام شنيده‌ها را رد مي‌كند و مي‌گويد آنچه مخالفانش درباره او به زبان مي‌آورند، ذره‌اي نگرانش نمي‌كند. در عوض همه تمركزش را گذاشته روي فوتبال و مي‌گويد كه بيش از هر زمان ديگري، به اين پرسپوليس و بازيكنان تازه‌اش اميد بسته. 

وضعيت پرسپوليس اميدواركننده هست؟
‌چرا نباشد. تمرين‌هاي بسيار خوبي را در اردوي قبلي داشتيم البته قبول دارم كه فشار زيادي به بدن‌ها وارد شد اما با توجه به اينكه در ليگ فشار زيادي به تيم مي‌آيد به اين تمرين‌ها نياز داشتيم.

 
اما انگار يكسري از بازيكنان از اين همه فشار گله كرده بودند!

‌شايد همينطوري گله‌اي بوده اما نبايد آنها را جدي گرفت. اگر كسي حرفي زده تحت فشار بوده وگرنه بازيكنان خودشان مي‌دانند كه براي رسيدن به آمادگي اين تمرين‌ها لازم است و نتيجه‌اش را هم در آينده مي‌بينيم.

 

 

 

حتما اين را هم شنيده‌اي كه مي‌گفتند كريم باقري به خاطر سن بالايش نمي‌تواند فشار بدنسازي را تحمل كند و براي همين ديرتر از بقيه به اردوي اردبيل رفت!
‌اگر اينطوري بود كه اصلا نمي‌رفتم! من فقط دو روز تاخير داشتم كه آن هم هماهنگ شده بود. ولي بعد بدنسازي را شروع كردم و الان هم پا به پاي بقيه تمرين مي‌كنم، عادت ندارم از تمرين طفره بروم و آنقدر هم پير نيستم كه از بدنسازي فرار كنم. هميشه براي من از اين حرف‌ها درست مي‌كنند. ديگر برايم عادي شده و توجهي به آنها نمي‌كنم.


پرسپوليس امسال بازيكنان خوبي را از دست داده؛ اين مشكل‌ساز نمي‌شود؟
‌ بله، خب بازيكناني كه رفتند خيلي خوب بودند و مي‌توانند در تيم‌هاي ديگر مثمرثمر باشند ولي بازيكناني هم كه آمده‌اند دست كمي از بقيه ندارند. آنها بازيكنان مطرحي هستند كه سابقه ملي هم دارند و فقط بايد با بقيه هماهنگ شوند.


توصيه‌اي برايشان نداري؟

‌فقط از آنها مي‌خواهم قدر پيراهن پرسپوليس را بدانند چون اينجا با بقيه‌ تيم‌ها فرق مي‌كند.


برخلاف اميدواري‌هاي شما، خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس بازيكنان بزرگي را نگرفته؟

‌من فكر مي‌كنم در نقل و انتقالات موفق بوديم و بازيكنان بزرگي گرفتيم. شايد تيم‌هاي ديگر بازيكنان اسمي‌تري گرفته باشند ولي اين دليل نمي‌شود كه حتما موفق شوند. در فوتبال ملاك‌هايي مهمتر از اسم بازيكنان هم هست.


اين تيم مي‌تواند جوابگوي فصل سنگين پرسپوليس باشد؟

‌ما سال خيلي سنگيني داريم. خودمان بايد براي 3 جام بجنگيم و تيم ملي هم بازي‌هاي زيادي دارد. طبيعي است كه برنامه‌هاي‌مان فشرده‌تر باشد ولي تيم خوبي داريم كه از عهده اين مسووليت سنگين برمي‌آيد. اميدوارم شرايط طوري باشد كه نه ما و بقيه تيم‌ها ضربه بخوريم و نه تيم ملي.


پرسپوليس در خط دفاعي هميشه مشكل داشته؛ براي حل اين مشكل چه فكري شده؟
‌من با شما موافق نيستم. پرسپوليس اگر گل مي‌خورد مقصر همه تيم هستند، نه فقط مدافعان. با اين حال امسال تمرين‌هاي خيلي خوبي داريم و مطمئن باشيد كه همين خط دفاعي امسال مي‌شود نقطه قوت پرسپوليس.


در عوض در خط حمله وضعيت نگران‌كننده است و بازيكنان زيادي جذب نشده‌اند!

‌بالاخره نظر كادر فني بوده كه چه كسي برود و چه كسي بيايد. همين الان هم پرسپوليس بازيكنان زيادي در خط حمله دارد كه مي‌توانند انتظارها را برآورده كنند اما باتوجه به فصل سختي كه داريم فكر مي‌كنم اگر يك مهاجم ديگر به تيم اضافه شود در خط حمله هم نسبت به هر سال خيلي بهتر مي‌شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)