پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: چرا رحمتی 3 جلسه محروم شده که در واقع اصل محرومیت آن همان یک جلسه است.

سیدجلال حسینی درباره حکم کمیته انضباطی درباره محرومیت یک جلسه ای خود اظهار داشت: خیلی عصبانی هستم. دیگر نمی دانم چه بگویم. این چه حکمی است که کمیته انضباطی اعلام کرده است؟ مرا یک جلسه محروم کرده اند و کسی که آن رفتارها را در زمین کرد، به نظر من یک جلسه محروم شده است

وی افزود: یک جلسه محرومیت رحمتی که از قبل تعلیق شده بود و یک جلسه دیگر که به خاطر اخراجش باید محروم می شد. در واقع محرومیت او با من برابر است. او مرا زد اما من فقط اعتراض کردم.

کایپتان پرسپولیس بیان داشت: اصلا معلوم نیست مرا برای چه محروم کرده اند. مگر چه کار کرده ام؟ اگر خطایی از من سر زده داور باید در بازی به من کارت قرمز نشان می داد. اگر این طور باشد از کمیته انضباطی هم شکایت می کنم. هر مرجع بالاتری که باشد به آنجا می روم و از کمیته انضباطی شکایت می کنم.

حسنیی تصریح کرد : نمی دانم چرا مسوولان پرسپولیس ساکت نشسته اند. محرومیت من هدفدار است و نمی دانم چرا سکوت کرده اند؟ باشگاه و طاهری باید همین امشب به این مساله شکایت کنند. نباید دست روی دست بگذارند.

وی ادامه داد: چطور در بازی که محمد انصاری غایب است و ما مشکل بازیکن در خط دفاعی داریم، 24 ساعته چنین حکمی می دهند؟این محرومیت مشکوک است و باید باشگاه هر چه زودتر به آن ورود کند. دیگر سکوت جایز نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)