مرجع خبری پرسپولیس : اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ده روزه آلمان چند ساعت پس از ورود به این کشور انجام شد .

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  ، تنها تیم رسانه ای که باشگاه پرسپولیس قصد بردن آنها به آلمان داشت یعنی مسئولان وب سایت رسمی این باشگاه موفق به سفر به این کشور نشدند و در امر اطلاع رسانی مشکلاتی پیش آمده است.

کاروان پرسپولیس که صبح چهارشنبه عازم آلمان شداولین جلسه تمرین خود را در کمپ تمرینی دورتموند برگزار کرد.

 

حقیقی بدون مربی تمرین کرد


به دلیل بروز مشکل در صدور ویزای تنی چند از مربیان و بازیکنان پرسپولیس، علیرضا حقیقی تنها دروازه‌بان حاضر در اولین جلسه تمرین پرسپولیس در کمپ دورتموند بود که ابتدا همراه بازیکنان و بعد به صورت انفرادی به تمرینات اختصاصی مشغول شد.

 

 

 

 

سرخ‌ها در دورتموند احساس غریبی نکردند

با حضور تیم فوتبال پرسپولیس در کمپ تمرینی دورتموند که محل اردوی تیم‌ملی آلمان پیش از آغاز مسابقات جام‌جهانی 2010 بود، ایرانیان مقیم دورتموند با حضور در این کمپ تمرینی به تماشای تمرین پرسپولیس پرداختند تا بازیکنان در دیار غربت هم احساس تنهایی نکنند.

 

تمرین کم‌فشار در اولین جلسه

به دلیل آن که پرسپولیسی‌ها خیلی زود به محل اقامت خود در کمپ تمرینی دورتموند رسیدند، با صلاحدید علی دایی، محمدرضا مولایی فشار زیادی به بازیکنان در اولین جلسه تمرین پرسپولیس نیاورد.

 

صرف عصرانه پیش از تمرین

پرسپولیسی‌های حاضر در سفر به آلمان پس از رسیدن به محل کمپ تمرینی دورتموند و استقرار در محل و مشخص شدن اتاق‌ها با حضور در رستوران کمپ، عصرانه سبکی را به اتفاق هم صرف کردند.

 

60 دقیقه زمان اولین جلسه تمرین پرسپولیس

اولین جلسه تمرین پرسپولیس در کمپ تمرینی دورتموند در چند آیتم سبک و طی مدت زمان 60 دقیقه برگزار شد. علت کم بودن زمان تمرین سرخ‌ها این بود که بدن بازیکنان هنوز با شرایط آب و هوایی آلمان تطبیق پیدا نکرده بود.

 

صرف غذا پس از تمرین

با هماهنگی که پیش از حضور پرسپولیس در کمپ تمرینی دورتموند با مسئولان این محل صورت گرفته بود، سرخ‌ها پس از پایان نخستین جلسه تمرینی خود با حضور در سالن غذاخوری کمپ تمرینی، به اتفاق شام را صرف کردند.

 

بازدید از امکانات کمپ، پیش از تمرین

کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به محل تمرین از ساعت 17 الی 18 به مدت یک ساعت از امکانات کمپ تمرینی دورتموند بازدید کردند.

 

آقا وسط، دومین مرحله کار سرخ‌ها

بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود در قالب دوگروه به تمرین حفظ توپ و آقا وسط پرداختند.

گروه اول شامل شیث رضایی، علیرضا حقیقی، محمد نوری، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و مجتبی شیری بودند و در گروه دوم کریم باقری، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، اشپیتیم آرفی، حسین بادامکی، مهدی الحایی و سیدمحمد منصوری حضور داشتند.

 

کمپ مجهز دورتموند

محلی که پرسپولیسی‌ها برای برگزاری اردوی خارجی خود انتخاب کرده‌اند، کمپی مجهز به کلیه امکانات مورد نیاز است که شام ل سه زمین چمن مرغوب است. پرسپولیس اولین جلسه تمرین خود را در زمین شماره سه این مجموعه که کمپ تمرینی تیم‌ملی آلمان نیز است، برگزار کرد.

 

طوسی، رنگ لباس تمرین

بازیکنان پرسپولیس در اولین جلسه تمرین خود با پیراهن‌های طوسی و شورت ورزشی سفید حاضر شدند. در این میان تنها علیرضا حقیقی بود که با پیراهن و شورت ورزشی کرم رنگ به تمرین پرداخت.

 

نظارت کاشانی بر تمرین

حبیب کاشانی به اتفاق محمود خوردبین در گوشه‌ای از زمین تمرین نظاره‌گر عملکرد بازیکنان شدند. سرپرست باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از این فرصت استفاده کرده و به بررسی برنامه‌های سرخ‌ها در مدت اقامت در آلمان پرداختند.

کریم باقری یک روز زودتر از هم‌تیمی‌های خود به آلمان آمده بود. به همین دلیل کاپیتان اول پرسپولیس باتوجه به تطبیق ارگانیسم بدن خود به شرایط آب و هوایی منطقه، سرحال‌تر سایر بازیکنان نشان می‌‌داد.

 

کاپیتان اول و دوم پیشاهنگ سایرین

در اولین آیتم تمرینی پرسپولیس که شامل نرم دویدن بود، کریم باقری و شیث رضایی، کاپیتان اول و دوم سرخ‌ها پیشاپیش بازیکنان و در صف اول می‌‌دویدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)