مرجع خبری پرسپولیس : ای کاش می دانستیم در دقایقی که هواداران برزیل اشک می ریختند کارلوس دونگا به چه چیزی فکر می کند؟ او که تنها بازنده هلند و برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی بود.

 

۱- هنوز داريم چشمهايمان را مى ماليم. هنوز داريم با بهت و ناباورى به همديگر نگاه مى كنيم. هنوز داريم خودمان «نيشگون» مى گيريم تا از خواب يبدار شويم. هنوز داريم كابوس مى بينيم. كابوسى كه در آن برزيل حذف شده …

۲- بين دو نيمه «مارويك» به هلندى ها چه گفت؟ اى كاش داخل تيم ملى هلند بازيكن داشتيم. كاش بازيكنان هلند هم مثل بازيكنان وطنى بودند كه گوشى موبايل را داخل رختكن باز نگه مى داشتند تا بشنويم كه مرد هلندى به نفراتش چه گفته كه در نيمه دوم از اين رو به آن رو شدند.دونگا به تيمش چه گفت؟

 


۳- برزيل حذف شده، ديگرجام جهانى از مايكون و دنى آلوز بى بهره مى ماند. كاش لوسيو جاى آنكه دقيقه ۸۵ غيرتى شود و بكشد جلو، زودتر دست به كار مى شد و يك تنه نصف هلند را دريبل مى زد. كاش كاكا حداقل به اندازه سايه اش بازى مى كرد. خدا لعنت كند رئال مادريد را كه با جوان مردم چه كرد! طفلك داشت در ميلان بهترين بازى هاى دنيا را انجام مى داد اما پاى رئال كه وسط آمد كار خراب شد.

خداحافظ مايكون … خداحافظ دنى آلوزو لوسيوى باغيرت كه مشخص بود داريد با تمام وجود مى جنگيد. خداحافظ فيليپ ملوى نادان كه در مطلب ديگرى از پاس گلت تعريف و تمجيد كردم و آخر آن چه كار احمقانه اى بود كه كردى؟!

۴- هلند رفت بالا، امروز از بين آرژانتين و آلمان هم يكى مى رود لاى باقالى ها! چقدر حيف… چقدر حيف… نيمه نهايى رسيده اما انگليس نداريم.
ايتاليا نداريم… برزيل نداريم… فرانسه نداريم… چقدر حيف…

منبع: ابرار ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)