پرسپولیس نیوز : سرمربی سایپا گفت: درست نیست که در ایران به این شکل به بازیکنان اتهام بزنیم.

حسین فرکی در رابطه با وضعیت سایپا در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر وضعیتمان خوب است و در این تعطیلات 3 روز به بازیکنان استراحت دادیم و چند روزی است که تمرینات خود را پیگیری می کنیم. امروز هم یک بازی درون تیمی خواهیم داشت. تمرینات ما تا بازی با تراکتورسازی به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی درباره رویارویی با تراکتورسازی عنوان کرد: به هر حال تمام بازیها دشوار است و حساسیتی بین بالای جدول و انتهای جدول هست، این شرایط را به وجود اورده است. تراکتورسازی مدعی است و ما هم می خواهیم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. بنابراین فکر می کنم که بازی جذابی باشد.

فرکی در واکنش به اتفاقات دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی و اتهام زدن به شربتی گفت: من این مساله را قبول ندارم. متاسفانه وقتی به این موضوع پرداخته می شود، درست نیست. من شربتی را می شناسم و می دانم که او بازیکن باتعصبی است. ما حتی آنالیز کردیم و دیدیم که در بازی های قبلی یکی از بهترین بازیکنان سیاه جامگان هست. شاید در آن صحنه یک بازیکن نتواند توپ را بزند اما درست نیست که در ایران به این شکل به بازیکنان اتهام بزنیم.

سرمربی سایپا درباره اینکه همچنان خطر سقوط را احساس می کنند، تصریح کرد: به هر حال ما باید تلاش خود را در هر بازی برای پیروز شدن کنیم. یک زمانی برای فرار از سقوط تلاش می کنیم و زمانی هم برای کسب سهمیه تلاش می کنیم. فعلا دوست داریم که از این جایگاه فعلی بالاتر برویم.

فرکی درباره اینکه قلعه نویی از کمبود بازیکن تیمش گلایه کرده، گفت: به نظر من بحث جدا شدن سروش رفیعی از این تیم اتفاق مهمی بود. همچنین بیک زاده، عالیشاه و نوراللهی نیز نتوانستند به عنوان خریدهای جدید بازی کنند. بنگر هم با تصمیم قلعه نویی نیست اما همچنان تراکتورسازی تیم پرمهره ای است.

وی درباره عملکرد خریدهای نیم فصل سایپا بیان داشت: بله، رضایت دارم چون توانستند با حضورشان شرایط تیم را رو به جلو حرکت دهند.

سرمربی سایپا درباره عملکرد 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این 4 تیم در بازی اول به نظر من عملکرد خوبی داشتند اما نتیجه اصلی بعد از دور سوم مشخص می شود. هر 4 تیم ما می توانند از گروه خود صعود کنند اما باید بدانیم که کار ساده ای نیست، به خصوص اینکه شرایط میزبانی کامل را هم نداریم.

فرکی در ادامه در رابطه با شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: این داستان فوتبال ما تکراری است که تیم ملی وضعیت مشخصی نداشته باشد. با این حال آرزو می کنم که تیم ملی در 2 بازی آینده خود موفق باشد و نتیجه بگیرد. همچنین برای تیم هایی که در جام باشگاههای آسیا هستند، آرزوی پیروزی می کنم.

وی درباره اینکه کی روش اعلام کرده باید برانکو از او عذرخواهی کند، اظهار داشت: من فکر نمی کنم کی روش به عنوان یک آدم حرفه ای چنین تفکری داشته باشد. راستش را بخواهید قبول کردن این موضوع برای من سخت است. به هر حال هر کدام از این مربیان برای ما زحمت کشیدند و افتخار کسب کردند. مطرح کردن این موضوع اصلا خوب نیست. برانکو نیز جایگاه بالایی دارد و همین افتخارات را قبلا با تیم ملی کسب کرده است. او هم اکنون هم در جام باشگاههای آسیا است و مربی کوچکی نیست.

مربی سابق تیم ملی درباره احتمال دعوت نشدن پرسپولیسی ها به تیم ملی گفت: این مسائل را هنوز نمی دانم و منتظر هستم ببینم که این موضوع رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر، بعد درباره اش صحبت کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)