پرسپولیس نیوز : سرمربی الوحده مصاف تیمش با پرسپولیس را سخت توصیف کرد.

خاویر آگیره سرمربی الوحده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل الریان پشت سر گذاشتیم و حالا بازی سخت تری با تیم پرسپولیس داریم. این بازی از مصافمان با الریان سخت تر است. پرسپولیس در ایران صدرنشین است و می دانم که یک مربی خوب هم دارد. بازی با پرسپولیس برای ما اهمیت بالایی دارد و می دانیم که یک بازی سخت با تیمی قدرتمند در کشورهای حاشیه خلیج فارس داریم. ما سه امتیاز بازی را می خواهیم و باید آن را به هواداران هدیه کنیم زیرا فوتبال برای هواداران است. پس تنها برای برد به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی در واکنش به سوالی درباره مشکلات تیمش در بازی با الریان، گفت:  بازی‌ها باهم متفاوت است. تیم ما مصدومیت های زیاد و طولانی را مدتی را تجربه کرده است و با گذشت زمان توانستیم بهتر شویم. در دیدار با الریان انتخاب های زیادی نداشتیم و برخی بازیکنان ما اشتباهات بزرگی را مرتکب شدند اما برای بازی با پرسپولیس برنامه های زیادی داریم و می‌خواهیم پیروز شویم.

 

 

*مهاجم آرژانتینی الوحده گفت:می خواهیم بهترین عملکرد خود را مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

سباستین تالیوبا  در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برای بازی پرسپولیس آماده ایم و می خواهیم باخت را پشت سر بگذاریم. در بازی قبل اشتباهات زیادی انجام دادیم که نتیجه بازی را تغییر داد.

وی افزود:می خواهیم بهترین عملکرد خود را مقابل پرسپولیس داشته باشیم. ما یک تیم بزرگ در امارات هستیم و باید نتیجه بازی قبل را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)