پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس گفت: همه دیدند بازیکنان نفت دیروز در زمین چقدر جنگیدند و تهمت هایی که زده می شود، برای ما مهم نیست.

سیدجلال حسینی  در رابطه با برتری روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: دیروز بازیکنان ما در زمین جنگیدند و زحمت کشیدند. به ویژه هافبک های ما خیلی دویدند و باید از آنها تشکر کنیم. نفت از ابتدای بازی 10 نفره شد اما برخلاف تصور خیلی ها این موضوع کار ما را سخت تر کرد. آنهایی که فوتبال بازی کردند، می دانند که 10 نفره شدن حریف باعث می شود آنها انگیزه شان بالاتر برود و همانطور که برانکو گفته بود برنامه های ما را به هم ریخت.

فشار زیادی روی ما بود

وی افزود: نفت تیم پرمهره ای است و دیروز هم تحت فشار قرار گرفته بودند. حتی ما یک نیمه نتوانستیم گل بزنیم و این فشار را روی ما بیشتر کرد. آنها نیز زحمت زیادی کشیدند اما خدا را شکر که ما با حضور هواداران به هدفمان که کسب 3 امتیاز بود، رسیدیم.

رئال هم از بارسا جلو بود

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه خیلی ها قهرمانی این تیم را قطعی می دانند، تصریح کرد: شما نگاه کنید تا چند هفته قبل رئال چند امتیاز از بارسلونا جلو بود اما الان بارسلونا برگشته و صدر را هم گرفته است. شرایط ما هم همینطور است و 21 امتیاز هنوز باقی مانده که خیلی زیاد است. تا وقتی که جدول به ما نشان ندهد که قهرمان شدیم، نباید این موضوع را باور کنیم. چیزهای بزرگ به این راحتی به دست نمی آید. من 4 قهرمانی را قبل از این داشتم که هر 4 بار نیز فکر می کردیم خیلی راحت به دست می آید اما در نهایت خیلی سخت کسب شد. با تجربه ای که دارم، می گویم که باید تا پای قهرمانی بجنگیم. این صحبت ها فقط فشار را روی بازیکنان ما بیشتر می کند.

استقلال خوزستان قهرمان ایران است

حسینی درباره بازی هفته 24 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان قهرمان ایران است و توانسته در آسیا نیز نتایج خوبی کسب کند. مطمئنا بازی خیلی سختی در آزادی داریم و باید خودمان را خیلی زود برای این مسابقه سخت آماده کنیم. باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم و بعد به مصاف آسیا برویم.

الریان مشکلات ما را ندارد

وی در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل الریان قطر بیان داشت: متاسفانه ما مشکلاتی داریم که تیم های آسیایی دیگر ندارند. مثلا آنها با پرواز چارتر می روند و می آیند اما ما دائما خستگی همراهمان است. فوتبال ما باید به این 4 تیم آسیایی نگاه ویژه ای داشته باشد. مقابل تیم هایی بازی می کنیم که خیلی امکاناتشان از ما بیشتر است. همین الریان نزدیک به 14، 15 بازیکن خارجی دارد که ملیت قطری برایشان گرفته است.

مصدومیتم جدی نیست

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیتش نیز گفت: من از ناحیه چهارسر ران مصدومیتی داشتم اما گفتم که به بازی می رسم و مشکلی نبود. الان هم باید فیزیوتراپی کنم اما برای بازی های آینده مشکلی ندارم.

بازیکنان جوان ما فوق العاده بودند

حسینی درباره بازی کردن چند بازیکن جوان در ترکیب پرسپولیس خاطرنشان کرد: نبود برخی از بازیکنان باعث شد که به این بازیکنان جوان هم بازی برسد. من فکرش را هم نمی کردم که این بازیکنان بتوانند اینقدر راحت بازی کنند. آنها فوق العاده بودند، در شرایطی که بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است.

به تهمت ها توجهی نداریم

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه نفتی ها چرا قبل از بازی با پرسپولیس تمرین نکردند و همچنین اخراج مشکوک دروازه بان نفت در اوایل بازی دیروز اظهار داشت: درباره تمرین نکردن آنها که باید بگویم من خودم سال قبل بازیکن نفت بودم و می دانم چه مشکلاتی آنجا هست. الان هم به مشکلات سال قبل فکر می کنم، اعصابم خرد می شود. من به بازیکنان نفت حق می دهم اما همه دیدند که آنها دیروز چقدر در زمین جنگیدند و این شایعات و تهمت ها اصلا برای ما مهم نیست.

تلاش می کنیم رضاییان برگردد

کاپیتان پرسپولیس درباره احتمال بازگشت رضاییان گفت: بازیکنان ما تلاش می کنند که رامین هم به تیم برگردد. گاهی اوقات فشار زیادی روی بازیکنان است و هر فردی نمی تواند خودش را کنترل کند. این اتفاق برای تمام بازیکنان رخ می دهد اما باید ارزش پیراهن پرسپولیس را هم بدانیم.

به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

وی در پایان درباره اینکه پرسپولیس کار تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده را هم آغاز کرده، اذعان داشت: من الان به تنها چیزی که فکر می کنم بازی با استقلال خوزستان است. این مسائل مربوط به آخر فصل می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)