پرسپولیس نیوز : پسندیدن عکسی در صفحات مجازی توسط دکتر سلطانی فر حاشیه هایی را به دنبال داشت.

 شب گذشته پست اینستاگرامی یکی از صفحات تیم پرسپولیس که به حضور طارمی در تیم منتخب آسیا بازمی‌گشت توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان لایک شد تا این لایک حسابی خبرساز شد.

هواداران استقلال که چند روز اخیر اعتراضاتی را نسبت به هیئت مدیره تیمشان داشتند و خواستار برکناری اعضای این هیئت بودند پس از رد درخواست استعفای شهاب جهانیان از سوی وزیر ورزش اعتراض خود را اعلام کرده بودند.

قبول نکردن استعفای رئیس هیئت مدیره استقلال تهران و لایک کردن پست یکی از صفحات پرسپولیس در اینستاگرام اعتراض هواداران ابی پوشان پایتخت را به دنبال داشت و گویا انتخاب یک ایرانی به عنوان بازیکن برتر آن قدر برای استقلالی سنگین بود تا جایی که حتی وزیر ورزش و جوانان را پرسپولیسی بدانند.

 

این در حالی است که روز گذشته با دستور وزیر ورزش 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال به حساب آنان واریز شد تا دست از اعتصاب بشکند آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس دست نیازش را به سوی هوادارانش دراز کرده تا از خطر کسر امتیاز بگریزد.

 

محمود گودرزی وزیر سابق نیز بارها از سوی هواداران استقلال به پرسپولیسی بودن متهم شده بود. آن هم وزیری که با انتخاب خادم به عنوان متولی پرسپولیس و استقلال و انتصاب افراد مسئله داری مثل سیاسی به ریاست پرسپولیس دوران سیاهی را برای این تیم رقم زده بود!

سلطانی-فر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)