مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس در آلمان ديروز صبح در يك نوبت برگزار شد، كه ابتدا بازيكنان به دويدن و انجام حركات كششى و نرمشى زيرنظر مولايى پرداختند.

 

* سپس در ۳ گروه، آقا وسط را انجام دادند. در ادامه در گروه هاى چند نفره دويدن با گام هاى بلند را در دستور تمرينى خود كار كردند. در آخر هم به سرد كردن و بعد از آن استخر و سونا مشغول شدند.



* مهدى تارتار، زارعى، رحمان احمدى، محمدحسين نائيجى با پرواز مستقيم به دورتموند رسيدند. مهدى شيرى هم اول به استانبول رفته و سپس از آنجا به دوسنتوز و بعد به دورتموند رفت.



* دايى بعد از بازى تيمش مقابل كايزرا به بازيكنان اعلام كرد كه از آنها راضى بوده و گوشزد كرد با توجه به اينكه در اين مدت تمام تمرينات بيشتر جنبه بدنسازى داشته اما هيچ گونه اشتباه از سوى اعضاى تيم نديده است.

 

* در حالى كه گفته مى شد اعضاى تيم پرسپوليس پاداش گرفته اند اما ديروز پول توجيبى گرفتند و به خريد رفتند. همچنين به دليل اينكه محل اقامت سرخپوشان فاصله زيادى با شهر دارد اعضاى تيم با اتوبوس به شهر رفتند و سپس در آنجا از يكديگر جدا شدند.



*با توجه به اينكه شهر محل اقامت سرخپوشان بسيار گرم بود و باعث گرمازدگى و خستگى اعضاى تيم شده بود اما ديروز با بارش باران اعضاى تيم جان تازه اى گرفته و با نشاط تمرين كردند.


* مهدى شيرى اواخر تمرين ديروز به محل تمرين رسيد و دركنار زمين با دايى به صحبت كردن مشغول شد و علت غيبت خود را به دايى گفت. گفته مى شود كه به احتمال زياد بعد از بازگشت كاروان پرسپوليس مهدى شيرى يكى از مدعوين به كميته انضباطى خواهد بود.


* طبق برنامه قبلى پرسپوليسى ها در آلمان قرار بود كه اعضاى تيم امروز ۳ جلسه تمرين داشته باشند اما به دليل بازى تداركاتى يك جلسه تمرين برگزار مى شود. در ضمن فردا هم ۲ جلسه تمرين انجام خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)