مرجع خبری پرسپولیس : بعد از چند روز امروز و فردا كردن، جامانده‌هاي كاروان پرسپوليس هم بالاخره مسافر آلمان شدند. مهدي تارتار، رحمان احمدي، مجتبي زارع، مهدي شيري، حسين ناييجي و علي‌اصغر محلوجي با پرواز ساعت 3:30 بامداد ديروز راهي دوسلدورف و بعد هم اردوي پرسپوليس در كمپ كايزر دورتموند شدند.

 

حالا تنها غايب پرسپوليس جلال اكبري است كه به خاطر مشكل پاسپورتش اين بار هم از سفر آلمان جا ماند و با بازگشت هم‌تيمي‌هايش بايد به تنهايي در تهران تمرين كند البته طبق همان برنامه‌اي كه سرمربي برايش نوشته است.

 

گلزني تازه‌واردها و اميدواري پرسپوليس 
در بازي تداركاتي برابر كايزرا 1920، پاي تمام تازه واردهاي پرسپوليس به گل باز شد. اين بازي را دايي و شاگردانش 7-يك به نفع خودشان به پايان بردند و غير از غلامرضا رضايي كه دوبار دروازه تيم آلماني را باز كرد، اميرحسين فشنگچي، محمد نوري، مازيار زارع، هادي نوروزي و تياگوفراگا هم هر كدام يك گل زدند تا پرسپوليس هم به بازيكنان تازه‌واردش اميدوار شود و هم به خط حمله‌اي كه تا امروز كسي به آن اميد نبسته بود.

 

 

پرسپوليسي‌ها در ميهماني سفارت 
برخلاف آنچه در اين چند روز از اردوي اروپايي پرسپوليس شنيده بوديم سرخ‌ها تا الان ديداري با مسوولان سفارت نداشته‌‌اند اما با هماهنگي‌هاي صورت گرفته قرار شده اعضاي كاروان پرسپوليس پنج‌شنبه شب ميهمان ضيافت شام سفارت ايران در آلمان باشند.

 

هم امروز استراحت مي‌كنند هم جمعه 
در ميان تمرين‌هاي فشرده و سنگين سرخ‌ها در اردوي آلمان، تا امروز جايي براي استراحت نبود اما علي دايي تصميم گرفته دو نوبت از اين تمرين‌ها را به بازيكنانش تخفيف بدهد تا آنها فرصتي داشته باشند براي استراحت و گردش. با نظر او پرسپوليسي‌ها هم امروز عصر را استراحت مي كنند و هم عصر جمعه را. آنها در اين فرصت اجازه دارند كه براي گردش و خريد هم به مراكز تفريحي و تجاري سر بزنند.

 

بائو قول آخر هفته را گرفت
براي تسويه‌حساب با ميثم بائو، باشگاه پرسپوليس آخر همين هفته را وعده داده است. بائو كه از جدايي‌اش روزهاي زيادي گذشته هنوز 70 ميليون تومان از پرسپوليس طلبكار است و در جلسه ديروزش با حبيب كاشاني وعده گرفته كه اين پول را تا آخر همين هفته دريافت كند.

 

دايي هيچ بازيكني را تاييد نكرده 
باشگاه اميدوار بود بازيكنان مورد نظر علي دايي آنقدر قوي باشند كه حضورشان در پرسپوليس در همان اردوي آلمان نهايي شود اما نه تنها تا امروز اين اتفاق نيفتاده كه بازيكنان تستي حتي مورد تاييد خود دايي هم نبوده‌اند. شهريار وفايي هنوز با پرسپوليس تمرين مي‌كند و جلوي كايزرا هم بازي كرد.
غير از او در اين بازي ماسيوناستيوي برزيلي هم يك نيمه به زمين رفت اما فعلا هيچ كدام از آنها به لحاظ فني تاييد نشده‌اند و ظاهرا علي دايي هم ديگر تمايلي به جذب آنها ندارد البته تصميم‌گيري نهايي در اين باره مانده براي بعد از پايان اردوي آلمان.

 

پرونده اكبري هم به كميته انضباطي رسيد
ماجراي پاسپورت جلال اكبري و نرفتنش به آلمان و بعد هم چاپ مصاحبه‌اي از قول او عليه باشگاه بهانه‌اي بود تا اين بازيكن هنوز نيامده پايش به كميته انضباطي باشگاه باز شود. جلال اكبري البته در صحبت‌هاي ديروزش با حبيب كاشاني گفته كه درباره باشگاه هرگز حرفي نزده بوده و كسي را متهم نكرده اما با اين حال بايد در كميته انضباطي پرسپوليس جوابگو باشد.

اكبري كه بعد از مهدي شيري، دومين مشتري اين فصل كميته انضباطي باشگاه است البته مي‌گويد كه هر حكمي را مي‌پذيرد: «من هرگز نگفتم باشگاه سهل‌انگاري كرده و الان هم براي اتفاق‌هايي كه افتاده از هواداران و باشگاه عذر مي‌خواهم ولي هر حكمي هم كميته انضباطي بدهد آن را مي‌پذيرم.»

 

امروز دومين بازي تداركاتي پرسپوليس انجام مي‌شود
شاگردان علي دايي پس از پيروزي يك-7 در اولين بازي تداركاتي خود مقابل تيم كايزرا، امروز دومين بازي خود را هم انجام مي‌دهند. به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي سرمربي پرسپوليس پس از پيروزي 7-يك مقابل كايزرا يكي از تيم‌هاي آلماني در اولين ديدار تداركاتي خود در جلسه‌اي با كادر فني تصميم گرفت دو ديدار تداركاتي ديگر براي تيمش در نظر بگيرد. حريف پرسپوليس احتمالا منتخبي از شهر دورتموند آلمان خواهد بود كه البته شايد تغيير كند. دايي 3 بازي تداركاتي را در طي مدت اردوي تيمش پيش‌بيني كرده بود. در اين تيم تعدادي از بازيكنان دسته اول و دوم ليگ آلمان حضور دارند. امكان تغيير حريف پرسپوليس وجود دارد اما قرمز‌پوشان قطعا سه‌شنبه دومين بازي تداركاتي خود را انجام مي‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)