پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: مجبور بودیم هر طور شده قبل از بازی پرونده را بررسی کنیم چون بعد از این بازی دیگر بررسی پرونده معنایی پیدا نمی کرد.

علیرضا صالحی  درباره بخشش محرومیت تماشاگران نفت آبادانی صبح روز بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع انتقاداتی را در پی داشته اما خیلی به ما مربوط نمی‌شود چون پرونده خیلی دیر به ما تحویل داده شد. عصر پنجشنبه بود که پرونده از کمیته انضباطی به کمیته استیناف رسید و ما هم در اولین فرصت که صبح روز شنبه محسوب می شد تصمیم گرفتیم این پرونده را بررسی کنیم.

وی افزود: عصر پنجشنبه زمانی بود که دیگر نمی شود با اعضای کمیته استیناف تماس گرفت و تشکیل جلسه داد به خاطر همین مجبور شدیم صبح روز شنبه با سایر اعضای کمیته استیناف جلسه بگذاریم. در این جلسه من درخواست صنعت نفت آبادان برای تجدید نظر در حکم محرومیت تماشاگران است بررسی شد و پساز آن تصمیم گرفتیم دومین جلسه از محرومیت آنها را معلق کنیم.

رئیس کمیته استیناف تصریح کرد: صنعت نفت آبادان قبل از بازی قبلی مقابل پیکان که اولین جلسه محرومیتش را سپری کرد، درخواست تجدیدنطرخواهی داده بود اما چون هزینه دادرسی پرداخت نشده بود، آن جلسه محرومیت را سپری کرد. درباره جلسه دوم هم ما مجبور بودیم هر طور شده قبل از بازی پرونده را بررسی کنیم چون بعد از این بازی دیگر بررسی پرونده معنایی پیدا نمی کرد.

صالحی در واکنش به انتقادات پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه به خاطر دیر اعلام شدن این حکم این باشگاه نتوانسته تماشاگران خودی را راهی آبادان کند، گفت: باشگاه پرسپولیس هم حق دارد اما ما هم راهی نداشتیم. پرونده اگر زودتر به دست ما می رسید، ما هفته قبل هم یک جلسه داشتیم و آن را بررسی می کردیم.

وی در پایان در خصوص صحبت های منصوریان و اینکه در ماجرای محرومیت رحمتی کمیته انضباطی و استیناف هماهنگ نبودند، بیان داشت: این پرونده اصلا قابل مقایسه با محرومیت رحمتی نیست. محرومیت دروازه بان استقلال 2 جلسه بود و به خاطر محرومیت تعلیقی قبلی و اخراجش از بازی به 4 جلسه افزایش یافت. ما هم به خاطر اینکه محرومیت زیر 3 جلسه قابل تجدیدنظرخواهی نیست، نمی توانستیم آن را بررسی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)