مدیرعامل ذوب آهن گفت:برای تمدید قرارداد حسینی باید برخی شرایط در هیات مدیره بررسی شود و من فعلا چیزی نمی توانم در این باره بگویم.

سعید آذری در رابطه با اینکه جایگاه چهارمی ذوب آهن از سوی چند تیم تهدید می شود، اظهار داشت: ما از وضعیت تیم رضایت داریم و به 15 امتیازی که از 5 بازی باقی مانده، دل بسته ایم. وقتی یک نفر یا یک تیم به عملکرد خودش اطمینان دارد، نگران چیزی نیست و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

وی افزود: بازی های هفته های پایانی برای تمام تیمها سخت می شود و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. طبیعتا با توجه به تلاشی که از ابتدای فصل تاکنون داشته ایم، برای اینکه بهترین نتیجه را در پایان فصل بگیریم، تمام تلاش خود را در هفته های آینده به کار می بندیم تا مثل سال های گذشته یکی از سهمیه های آسیا را کسب کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به اهمیت بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما هفته آینده اولین میزبانی خود در رقابت های امسال را خواهیم داشت. باید از بنیادکار و العین در 2 هفته متوالی پذیرایی کنیم و انتظار داریم با حمایت هواداران بتوانیم برای صعود از این گروه امیدوارتر شویم.

آذری در پاسخ به این سوال که باشگاه ذوب آهن قصدی برای تمدید قرارداد مجتبی حسینی دارد یا خیر، گفت: تمام تمرکزمان فعلا روی 5 بازی باقی مانده از لیگ و 3 بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا است. برای تمدید قرارداد حسینی باید برخی شرایط در هیات مدیره بررسی شود و من فعلا چیزی نمی توانم در این باره بگویم. مطمئنا فعلا خود حسینی هم به این موضوع فکر نمی کند.

وی درباره اینکه برخی از تیم ها کار جذب بازیکن برای فصل بعد را آغاز کرده اند، خاطرنشان کرد: ما در طول تمام این سال ها هیچ وقت بدون هماهنگی هیات مدیره کاری انجام ندادیم. الان هم تا سیاست های جدید کارخانه را ندانیم، اعلام موضع برای فصل آینده نمی کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که این باشگاه قصدی برای جذب رامین رضاییان ندارد، گفت: ما فعلا قصدی برای جذب نه تنها رضاییان بلکه هیچ بازیکنی نداریم. تنها تمرکزمان روی مسابقات آتی این فصل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)