پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پیکان گفت:من به این مسابقه خیلی امیدوارنه نگاه می کنم.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:امیدوار هستم از سمت ما و پرسپولیس منجر به این شود تا رویارویی باکیفیتی شاهد باشیم و تماشاگران حاضر در استادیوم لذت ببرند. امیدوارانه به این مسابقه نگاه می‌کنم و حس خوبی نسبت به آن دارم.

وی ادامه داد: به نظرم فضای خوبی است تا بازیکنان ما توانایی‌های خود را اثبات کنند. امیدوار هستم بازی خوب و موفقی را برابر پرسپولیس انجام دهیم.

سرمربی پیکان درباره مصدومیت آقاخان ابراز کرد: فکر می‌کنم او از حدود دو هفته دیگر به تمرینات اضافه می‌شود.

جلالی با بیان اینکه بازیکنان پیکان انگیزه بالایی دارند، اظهار کرد: فاصله بازی فردای ما و دیدار گذشته‌مان خیلی کوتاه بوده ولی شوق و انگیزه‌ای که در بازیکنان دیدم من را امیدوار می‌کند و سعی داریم در اینگونه بازی‌ها اطلاعات بچه‌ها را از تیم حریف، فضای مسابقه و … بالا ببریم چون هرچه اطلاعاتشان بیشتر باشد می‌توانند روز مسابقه منطقی‌تر و موفق‌تر بازی کنند.

وی درباره اینکه در تمام تیم‌ها حداقل امتیاز را به پرسپولیس داده است، گفت: فکر می‌کنم شرایطی که برای این مسابقه وجود دارد، شانس ما را برای کسب موفقیت و تیم پیروز زمین بیشتر می‌کند. این موضوع را بازیکنان در میان گذاشتم و آنها هم نگاه امیدوارانه و با اراده‌ای دارند.

سرمربی پیکان درباره تقابل گادوین منشا برابر پرسپولیس که شایعه پیوستن‌اش به این تیم هم شنیده شده است، عنوان کرد: همه اذعان کردند که او بازیکن خوبی است و خوشحال هستم توانستیم از یک راه خیلی خوب و منطقی، چنین بازیکنی را با 110 هزار دلار برای یک فصل جذب کنیم و این کار در راستای رسالت ما است. البته بازیکنان خارجی دیگری هم آوردیم که رقمشان بالا بود.

جلالی ادامه داد: شاید اگر منشا در تیم دیگری بود یا فصل بعد به باشگاه دیگری برود، نتواند به موفقیت امسال برسد چون تمام بازیکنان و تیم ما سعی داشته‌اند تاکتیک و خصوصیات خود را بر اساس ویژگی‌های این بازیکن طراحی کنند که او هم خودش را در این بخش اثبات کرد. موفقیت منشا تلاش جمعی بوده و امیدوار هستم او هم این موضوع را بداند و در فصل آینده راه خوبی را انتخاب کند. او تا الان با پیکان تمدید قرارداد نکرده است.

وی درباره اینکه اهدافشان در این فصل چه بوده است، ابراز کرد: بارها گفته‌ام برنامه‌ریزی ما این بود تا امسال در لیگ برتر بمانیم چون جزو سه تیم صعود کننده از لیگ یک بودیم و سوابق 6 سال اخیر پیکان موضوع نگران کننده‌ای بود. مجموعه تیم پیکان تلاش کردند فضای آرامی داشته باشند تا سطح ذهنی بچه‌ها را ارتقا دهیم و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی پیکان اظهار کرد: وقتی پایان نیم‌فصل شد به این باور رسیدیم در لیگ برتر می‌مانیم و بعد از آن سعی کردیم هدف‌های بهتری را برای تیم تعریف کنیم. شاید تا حدی در امتداد ظرفیت‌های ما بود ولی اگر قطعا بخواهیم به اهداف بزرگتر دست پیدا کنیم نیاز به ظرفیت‌های قوی‌تر داریم و باشگاه به آن رسیده است. در بازی‌های باقی مانده هم می‌توانیم جزو تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیای باشیم.

جلالی عنوان کرد: در نقطه‌های کارم طی سالیان اخیر که به آن افتخار کردم زمانی بوده که علاوه بر نمایش خوب، نتیجه مطلوبی هم به دست آوردیم ولی اتفاق افتاده یکی از این دو اتفاق نیافتاده باشد و من آزرده خاطر شده‌ام. در دیدار فردا هم هدفمان کسب نتیجه به همراه بازی خوب است.

وی درخصوص ادامه همکاری‌اش با پیکان برای فصل آینده گفت: جلسه به خصوصی نداشتیم. سه هفته قبل از عید بود که آقای شیعی از بنده خواست تا برنامه‌های سال آینده را آماده کنم که بنده هم این کار را انجام دادم ولی هنوز آن برنامه را از من نخواستند و اگر هم نخواهند که نمی‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)