مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي مستعفي تيم فوتسال پرسپوليس گفت: حبيب كاشاني مرا دوباره زنده كرده و اگر بيماري سرطانم 30 بود، با حضور در پرسپوليس به 15 رسيد.



بابك معصومي  اظهار داشت: من آدم قدرشناسي هستم. حبيب كاشاني مرا در پرسپوليس دوباره زنده كرد. سرطانم اگر 30 بود با حضور در اين تيم، به 15 رسيد. همه اين‌ها را مديون كاشاني هستم. به همين دليل هرگاه مشكلي هم در كار وجود داشت، گله و شكايت نمي‌كرديم و خودمان آنها را حل مي‌كرديم. سال قبل مثل يك سرباز در كنار تيم بودم. حتي برخي‌ جاها اين مسئله به بيماري‌ام لطمه مي‌زد.


وي ادامه داد: من كاري به ورزش ندارم، قلبا حبيب كاشاني را دوست دارم. در تمام اين مدت فقط يك بار نزد او رفتم و در باقي موارد خودمان مشكلات را حل مي‌كرديم.



معصومي تاكيد كرد: كاشاني براي تامين بودجه فوتسال، زحمت زيادي كشيد و با حمايت‌هاي بي‌دريغ او بود كه به ليگ برتر راه پيدا كردي؛ اما اين ارقام مناسب ليگ برتر نبود. بالاخره مردم از پرسپوليس توقع دارند و نمي‌شد با اين شرايط به كار ادامه داد. به اين شكل هم به ما فشار مي‌آمد و هم به حبيب كاشاني كه ما اين را نمي‌خواستيم.

سرمربي مستعفي پرسپوليس گفت: امروز ديگر براي من مسجل شده كه كاشاني فوتسال پرسپوليس را فقط به خاطر من راه‌اندازي كرد. به هر حال باشگاه بايد يك پروسه 5 ساله در مورد فوتسال داشته باشد. وقتي خدمت حبيب كاشاني رسيدم، احساس كردم او در معذورات اخلاقي قصد تيم‌داري دارد وگرنه شرايط بودجه‌اي باشگاه طوري نيست كه بتواند در فوتسال سرمايه‌گذاري كند. نمي‌خواستم به او فشار بيايد و به همين دليل ديدم اگر خودم كنار بكشم بهتر است.
كاشاني با وجود همه مشكلاتي كه داشت، سال گذشته پول و پاداش اعضاي تيم را تمام و كمال پرداخت كرد.

 



كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كه چند سالي است با بيماري سرطان مبارزه مي‌كند، تصريح كرد: علاوه بر حبيب كاشاني، بايد از اسكندري مدير مجموعه گمرك غرب استان تهران كه در ليگ يك، سالنش را به صورت رايگان در اختيار پرسپوليس قرار داد تشكر كنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)