پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس معتقد است پیکانی‌ها از داوری سود بردند و اعتراضشان بیهوده بوده است.

سید جلال حسینی بعد از بازی با پیکان گفت: بچه‌های ما مثل بازی قبل فوق‌العاده ظاهر شدند. متاسفانه در دیدار گذشته فقط باختیم وگرنه مالکیت توپ 90 به 10 بود و یک توپ آوردند و گل شد. امروز آماده این بازی سنگین بودیم و سخت شروع کردیم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا نمایش و نتیجه خوبی داشته باشیم.

وی درمورد اعتراض پیکانی‌ها به داوری ابراز کرد: کارشناسان بنشینند درمورد کارشناسی داوری کنند و ببینند به سود چه تیمی بود.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص اینکه جلالی گفته بیانیه پرسپولیس همه چیز را تغییر داده است، گفت: آقای جلالی اشتباه می‌کند. داوری کاملا به سود پیکان بوده بروید نگاه کنید. حتی کارت طارمی را باید باشگاه حتما اعتراض کند تا برگردد.

حسینی تصریح کرد: آنها درگیری را شروع کردند و داور نباید به طارمی کارت می‌داد. من صحنه را درست ندیدم ولی بازیکن آنها مهدی را از پشت زد. اصلا اینطور نیست که طارمی حرکت دست نشان داده باشد. در بازی قبل بازیکن حریف هرکار می‌خواست انجام می‌داد. همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود و باید بازنگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قهرمانی خیلی سخت است، گفت: هنوز چهار بازی مانده است. یک دیدار با نفت آبادان را واگذار کردیم که استرس پر فشاری به بازیکنان وارد شد ولی با این برد آماده چهار هفته پایانی می‌شویم.

حسینی درباره نیمکت‌نشینی در تیم ملی گفت: یک زمانی فوتبال را از زمین‌های خاکی شروع کردم و آرزو داشتم باشگاه‌های خوب و تیم ملی بازی کنم. الان هم 108 بازی ملی دارم و الان هم فکر می‌کنم بازیکنانی هستند که در همان زمین‌های خاکی بازی می‌کنند و می‌توانند جایگزین من و سایر نفرات شوند اما رقیب سرسختی برای بازیکنان هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)