مرجع خبری پرسپولیس : واكنش‌ها به اردوي اتريش، تا ديروز فقط در حد اعتراض بود و حالا به خاطر همين سفر چهارده روزه همه دارند به جان هم مي‌افتند. ريشه اختلاف امروز پرسپوليس و فدراسيون را هم جايي جز اينجا نمي‌شود پيدا كرد.

 

خط خوردن چهار سرخپوش از تيم ملي- عليرضا محمد، اميرحسين فشنگچي، محمد نوري، حميدرضا علي عسگر- كه بود، حالا زمان حضور سه ملي‌پوش ديگر پرسپوليس هم دردسري تازه درست كرده.

 

 پرسپوليس وقتي به آلمان رفت خيلي اميدوار بود كه بازيكنان ملي‌پوش‌اش را تا روز آخر- نوزدهم تيرماه- در اختيار داشته باشد و يك روز بعد از پايان اين اردو براي حضور در برنامه‌هاي تيم ملي آنها را به اتريش بفرستد.

 

 حالا اما داستان عوض شده و فدراسيون خواسته كه همه بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي امروز در تهران خودشان را به سرمربي معرفي كنند. تهديد هم كرده‌اند كه هر اتفاقي غير از اين، حكم به حذف بازيكنان از ليست خواهد داد.

 

 

 اين همان چيزي است كه پرسپوليسي‌ها را نگران كرده و‌آنها را به واكنش واداشته. طوري كه عباس عليپور در نقش مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، تهديد فدراسيون را اينطور پاسخ مي‌دهد:

 

 «از آنجا كه اردوي پرسپوليس 19 تير تمام مي‌شود وتيم ملي يك روز بعد از آن عازم اتريش است، قرار بود ملي‌پوشان ما با تيم به تهران برگردند و بعد از يك روز استراحت با تيم ملي به اردو بروند. حتي قرار بود فدراسيون براي اين بازيكنان ويزاي 24 ساعته بگيرد تا ديگر مشكلي نباشد اما وقتي با مسوولان تماس گرفتيم گفتند كه ملي‌پوشان پرسپوليس بايد تا پنج‌شنبه -‌امروز- در تهران باشند. اين تصميم ناگهاني ناشي از بي‌برنامگي فدراسيون است. جالب اينكه تهديد كردند اگر ملي‌پوشان صبح پنج‌شنبه در تهران خودشان را معرفي نكنند، از ليست خط مي‌خورند. ما هم به خاطر اينكه حقيقي، نوروزي و رضايي مثل 4 بازيكن ديگر از تيم ملي خط نخورند براي‌شان بليت تهيه مي‌كنيم تا سريع برگردند البته فعلا موفق به اين كار نشده‌ايم- اين صحبت ساعت 19 ديروز مطرح شده-‌ولي باز هم تلاش مي‌كنيم. ولي فدراسيون بايد بداند كه علي دايي براي تيمش برنامه‌ريزي كرده و نمي‌تواند در اوج تمرين‌ها بازيكنان اصلي‌اش را از دست بدهد. براي همين شايد به ملي‌پوشان اجازه ندهد كه اينقدر زود اردو را ترك كنند.»

 

 شايد شنيده‌ها درست باشد و باشگاه كه غير از تهديد فدراسيون، خط خوردن 4 بازيكن ديگر هم عصباني‌اش كرده بخواهد تيم ملي را تحريم كند اما آيا عليرضا حقيقي، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي هم حاضرند حداقل تا بعداز جام ملت‌ها، قيد تيم ملي را بزنند؟!

 

منبع: ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)