پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ماشین‌سازی معتقد است که روی کاغذ آنها هنوز به لیگ یک سقوط نکرده‌اند و پرسپولیس هم هنوز صددرصد قهرمان نشده است.

 حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن تیم ماشین‌سازی معتقد است که روی کاغذ آنها هنوز به لیگ یک سقوط نکرده‌اند و پرسپولیس هم هنوز صددرصد قهرمان نشده اما واقعیت این است که ماشین‌سازی امید چندانی به بقا در لیگ برتر ندارد و پرسپولیس را هم باید قهرمان لیگ امسال بدانیم چون شانس آنها بیشتر از تمام تیم‌هاست و قهرمانی‌شان تقریبا مسجل شده است.

 

در آستانه بازی با پرسپولیس اوضاع تیم‌تان چطور است؟
در بازی‌های اخیر نتیجه نگرفتیم و شرایط خوبی نداریم و تقریبا سقوط‌مان صددرصد شده است. اما تمام تلاش‌مان این است تا در بازی مقابل پرسپولیس خوب کار کنیم. خودم دو روز است که مریض شده‌ام و در خانه‌ افتاده‌ام اما امیدوارم به این بازی برسم.

 

پیام صادقیان هم این بازی را از دست داده و انگار مشکلات شما تمامی ندارد؟
بله، مثل اینکه دوقلوی زانوی پیام پاره شده و تا آخر فصل نیست و به همین دلیل مشکلات‌مان بیشتر از قبل شده است. متاسفانه هرچه از نیم‌فصل دوم گذشت مصدومان و محرومان ما بیشتر شدند و کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم.

 

چه تصوری از بازی با پرسپولیس دارید؟
بازی خیلی سختی است. پرسپولیس با همه قوا می‌آید تا قهرمانی‌اش را قطعی کند و به همین دلیل بازی بسیار سختی در پیش داریم.

 

قهرمانی پرسپولیس را قطعی شده نمی‌دانید؟
روی کاغذ ما هنوز نیفتاده‌ایم و پرسپولیس هم هنوز قهرمان نشده. اما این روی کاغذ است. در واقعیت ما امید چندانی به بقا در لیگ برتر نداریم و احتمال قهرمان نشدن پرسپولیس هم خیلی کم است و باید پرسپولیس را قهرمان بدانیم چون شانس آنها از همه تیم‌ها بیشتر است.

 

در مورد نوع فوتبالی که پرسپولیس امسال ارایه کرد چه نظری دارید؟
پرسپولیس امسال خیلی خوب کار کرد و حقش بود که قهرمان شود. آنها یک تیم قوی و منسجم داشتند. تیمی که از روز اول خوب بازی کرد و فرازونشیب نداشت و باید هم قهرمان شود.

 

پرسپولیس در آسیا به مشکل خورده،‌ فکر می‌کنید بتواند از گروهش صعود کند؟
بله، از گروه که صعود می‌کند. چون همه چیز دست خودشان است. پرسپولیس باید در دو بازی آینده‌اش در آسیا نتیجه بگیرد و از گروه صعود کند.

 

در مورد اتفاقاتی که برای طارمی در بازی با الریان قطر افتاد، چه نظری دارید؟
به هر حال این اتفاقات فوتبالی است. پنالتی گاهی اوقات گل می‌شود و بعضی مواقع هم گل نمی‌شود. اما شنیدم که با مهدی بد برخورد کردند و این کم‌لطفی است.

 

چرا طارمی باید در چنین بازی حساس و سرنوشت‌سازی پنالتی چیپ بزند؟
چیپ هم یک نوع ضربه است و در پنالتی احتمال گل شدن ضربه چیپ زیاد است چون گلرها پنالتی را 50-50 می‌کنند و به سمت راست یا چپ دروازه حرکت می‌کنند و وقتی شما پنالتی چیپی را وسط می‌زنید احتمال گل شدن آن خیلی زیاد است. مهدی ضربه چیپش را بد زد وگرنه تصمیمش برای زدن ضربه چیپ بد نبود بلکه نوع ضربه زدن او بد بود.

 

فکر می‌کنید مهدی طارمی می‌تواند از این فشار خارج شده و برگردد؟
هواداران پرسپولیس باید کاری بکنند که مهدی استرس نگیرد چون اولین کسی که لطمه می‌خورد تیم پرسپولیس است. طارمی آن‌قدر خوب کار کرده که اگر تا آخر فصل هم گل نزند، بهترین مهاجم لیگ بوده است.

 

رامین رضاییان در نهایت از پرسپولیس جدا شد. در مورد اتفاقاتی که پیرامون او و جدایی‌اش از پرسپولیس رخ داد چه نظری دارید؟
این تصمیم کادرفنی است و من نظر خاصی در این مورد ندارم.

 

قبول دارید خود رامین خیلی اشتباه کرد؟
پرسپولیس تیمی نیست که اتفاق خاصی در آن بیفتد. رامین حاشیه‌اش زیاد بود و برانکو تصمیم بدی نگرفت. از اول فصل بین برانکو و رامین مشکلات بود اما رضاییان رعایت نکرد و باز هم به حاشیه رفت. به نظر من تصمیم برانکو عاقلانه بود.

 

فکر می‌کنید رامین با توجه به جدایی‌اش از پرسپولیس بتواند همچنان در سطح اول باشد و برای تیم‌ملی هم بازی کند؟
این اتفاقات را خود رامین باید برای خودش رقم بزند. اما رامین قدر این پیراهن را ندانست و باید خیلی بیشتر از این قدر پرسپولیس و این پیراهن را می‌دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)