پرسپولیس نیوز: سرمربی نفت تهران گفت: نیمه اول بازی یکی از بهترین بازیهای ما بود.

 علی دایی در نشست خبری بعد از مسابقه دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی یکی از بهترین بازیهای ما بود. از هر نظر از نظر مالکیت توپ موقعیت هایی که ایجاد کرده ایم و باید در همان نیمه اول بازی را تمام می کردیم. اگر یک مقدار بازیکنان تمرکز داشتیم و خوش شانس بودیم می توانستیم دو سه گل به فولاد بزنیم.

وی افزود: نیمه دوم هم بهتر بودیم بازی را می بردیم اما روی دو  اشتباه بازی مساوی شد. گل هایی که خوردیم روی صحبت هایی بود که قبلا کرده بودیم نباید این اتفاق می افتاد متاسفانه دو امتیاز از دست دادیم در بازی های آینده و فینال جام  حذفی جبران کنیم.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: برای دوستان و کسانی که ما را دوست دارند برای نواده هایمان ما انگیزه داریم که بازی کنیم. باشگاه ما شرایط یک باشگاه محلی را دارد باید از بازیکنان تشکر کنم که با غیرت آمدند و بازی کردند. فکر می کنم در طول زمان بی سابقه باشد که یک تیم نه مدیرعامل داشته باشد نه سرپرست و نه کسی که بشود با آن صحبت کرد. با این حال بازیکنان از  جان مایه گذاشنتد و تا اینجا توانستیم با توجه به مشکلات نتایج خوبی بگیریم.

دایی درباره اظهار نظر علی کریمی در فضای مجازی خود علیه او بیان داشت: من عادت دارم به صحبت های ایشان علیه من.  من علی کریمی را دوست دارم و به او احترام قائل هستم ایشان هر مشکلی دارد به خودش مربوط است من ازدو تا از شاگردان خوبم دفاع کردم که همه مردمم می دانند چطور برای پرسپولیس بازی کردند.  ایشان آمده از مدیرانی که نمی دانم ارتباط با او دارد یا نه دفاع کرده است و مثال زده که موقعی که من پرسپولیس بودم بازیکن کروات آوردم. تاریخ همیشه زنده است و اگر به آرشیو نگاه کنید همانجا قبول کرده و عذرخواهی کرده ام. به خاطر اشتباهی که کردم و به خاطر محدودیت زمانی هافبک دفاعی نیاز داشتم . ما فقط دو روز وقت داشتیم و متاسفانه این بازیکن را گرفتیم. نگاه کنید که قراردادی که با او بستم چقدر بوده است اما قرارداد دو ساله می بندند که حدود 4 میلیارد تومان بوده است و معلوم نیست چند دقیقه بازی کردند. آن موقع من در نیم فصل به باشگاه نامه رسمی دادم که این بازیکن را نمی خواهم و با او تسویه کنید، اما این بازیکنان اوکراینی چطور آمدند و چگونه رفتند. مردم خداراشکر قضاوت درستی داشتند. من متاسفم برای همکارم که به جای اینکه از حق دفاع کند براساس کینه های قبلی که داشته اظهار نظر می کند. این ها موجب بزرگ شدن او نمی شود و او باید یکسری روش ها و منش هایی را پیش بگیرد تا از اینکه هست بزرگتر شود. ایشان چرا برای من قابل احترام است چون برای خوشحال کردن این مردم خیلی زحمت کشیده است و برای تیم ملی زحمت کشیده است و هیچ موقع به خودم اجازه نمی دهم علیه ایشان صحبت کنم. امیدوارم فوتبالی هایی که جوانی مان را گذاشته ایم و یک گوشه فوتبال را گرفته ایم هوای هم را داشته باشیم و از حق دفاع کنیم نه اینکه از یک عده غیرفوتبالی که معلوم نیست کجا بودند و وارد فوتبال شدند و رزومه ورزشی آنها چه بوده  دفاع کنیم. همه چیز مشخص است بهتر است اسناد و مدارک را نگاه کنید ببینید آقای سپانوویچ چطور از پرسپولیس رفت و این اوکراینیها چطور رفتند حداقل علی دایی شجاعت آن را داشت که عذرخواهی کند. من خیلی روی گرفتن بازیکن خارجی وسواس دارم و امسال هم موقعی که من در این فصل گلر نیاز داشتم 8،9 نفر گلر خارجی آمد اما هیچکدام را نپسندیدم من برای علی کریمی احترام قائل هستم ولی اینکه او بیاید درباره من اظهار نظر کند. کاری که اصلا برای من عادی شده است، انشاء الله خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)