پرسپولیس نیوز :سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت:هیچ اطلاعی از پرونده شکایت ژوزه از پرسپولیس نداریم و خود باشگاه پرسپولیس ان را پیگیری می کند.

روزبه وثوق احمدی در رابطه با پرونده شکایت ریزه اسپور از طارمی اظهار داشت: بعد از اینکه اولین بار شکایت این باشگاه ترکیه ای از مهاجم پرسپولیس به ما ابلاغ شد، دیگر ما خبری از این موضوع نداریم. خود طارمی و باشگاه پرسپولیس این پرونده را پیگیری می کنند و شاید هم اصلا مختومه شده باشد.

وی درباره شایعاتی که پیرامون کسر 6 امتیاز از پرسپولیس برای فصل آینده به گوش می رسد، عنوان کرد: من این موضوع را نه رد می کنم و نه می پذیرم. هیچ اطلاعی از پرونده شکایت ژوزه از پرسپولیس نداریم و خود باشگاه پرسپولیس ان را پیگیری می کند. یک رکن قضایی در سطح بین المللی در این باره تصمیم گیری می کند و پیش بینی کردن درباره آن درست نیست.

سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرونده های خارجی تراکتورسازی تصریح کرد: کارلوس کاردوسو و آگوستو سزار، 2 بازیکن برزیلی تراکتورسازی از این تیم شکایت کردند و نامه اش به دست ما رسید. بعد از آن هم ما این پرونده ها را به خود باشگاه ابلاغ کردیم.

احمدی در پایان درباره اینکه پرونده جدیدی برای استقلال و پرسپولیس باز شده یا خیر، گفت: اینطور نیست. هیچ گونه شکایت جدیدی از سوی نهادهای بین المللی علیه این 2 باشگاه به دست ما نرسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)