پرسپولیس نیوز : پدر زنده یاد هادی نوروزی راجع به اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس توضیحاتی داد و باشگاه را مقصر اصلی دانست.

رمضان نوروزی در این باره ابراز کرد: خودمان هم نمی‌دانیم هدفشان چه بود که نگذاشتند. ما آدم‌های ساده‌ای هستیم. از دو روز قبل بازی با پدیده آقایی به نام علیپور به ما زنگ زد و گفت بچه(هانی) را بیاورید تا جام را به او بدهیم. ما هم روی سادگی بچه را بردیم و حتی چهار، پنج ساعت پیش از مسابقه هم در هتل بودیم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه آزادی آقای علیپور گفت هانی پیش ما باشد تا او را داخل زمین ببریم و جام را بدهیم. ما هم بالا نشسته و منتظر تمام شدن مسابقه بودیم تا همانطور که در دو سال اخیر می‌گفتند جام را هانی بالا ببرد، این اتفاق بیافتد ولی هراندازه منتظر شدیم این مسئله رخ نداد.

پدر زنده یاد هادی نوروزی عنوان کرد: آقای علیپور چندین بار در ورزشگاه به ما می‌گفت صبر کنید ولی در آخر دیدیم جام را بالا بردند. بعد از آن خود این آقا یک دفعه غیب شد که اعصاب من برهم ریخت. پیش آقای طاهری رفتم، به او اعتراض کردم و گفتم چرا با ما این کار را کردید و با این بچه طفل معصوم چنین کاری انجام دادید؟ شما که خودتان 6-5 بار با ما تماس گرفتید تا به تهران بیاییم. حتی با آقای تاج هم صحبت کردم.
 
وی درباره حضورش در باکس گزارش فردوسی‌پور گفت: خیلی خشمم زیاد بود و ناراحتی داشتم که پیش آقای فردوسی‌پور رفتم. هانی هم آنجا بود و وقتی اوضاع را دید خیلی غمگین شد و گریه کرد.

رمضان نوروزی در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این حواشی است، ابراز کرد: اول باشگاه مقصر است چون یک سری ساخت و پاخت کردند تا این اتفاق بیافتد. نمی‌دانم هدف‌شان چه چیزی بود ولی هر کسی که این کار را انجام داد به دنبال کوچک کردن هادی بود ولی این اتفاق رخ نداد و هادی بزرگتر هم شد. نتوانستند به هادی ضربه بزنند اما هانی را خیلی ناراحت کردند و این بچه خیلی تحت تاثیر قرار گرفت.

پدر مرحوم هادی نوروزی درباره ورود وزیر ورزش به این ماجرا اظهار کرد: قدم وزیر روی چشم ما و ما نیز بخاطر پرسپولیس و موفقیت این تیم کوتاه می آییم هرچند خانم هادی هم خیلی ناراحت شد و گریه کرد که حق هم داشت چون در حق بچه او ظلم شده بود.
 
وی تاکید کرد: این شایعه است که ماموران نیروی انتظامی تقصیر داشتند چون اصلا آنها مقصر نبودند. آنها مامور هستند و اشخاص دیگری باید برنامه‌ریزی می‌کردند. وقتی ما پایین رفتیم، معلوم است ماموران نیروی انتظامی ما را نمی‌شناختند و نمی‌گذاشتند که پایین برویم ولی باشگاه باید این کار را می‌کرد.
 
رمضان نوروزی درخصوص اینکه پرسپولیسی‌ها گفته‌اند جام را به کپورچال و مزار هادی نوروزی می‌آورند، گفت: برای ما دیگر هیچ فرقی نمی‌کند چون دلمان با این اتفاقات شکست اما به احترام هادی که آدم صبوری بود، کوتاه می‌آییم. باز هم فکر می‌کنم این مسائل حرف است و بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهدکه به کپورچال بیایند. برخی الان می‌خواهند هواداران هادی که ناراحت هستند را آرام کنند.
 
پدر کاپیتان فقید پرسپولیس درباره مطالبات هادی نوروزی از این باشگاه عنوان کرد: آنها می‌گویند 600 میلیون تومان داده‌اند ولی ما 400 میلیون تومان گرفته‌ایم. 300 میلیون تومان هم طلبکار هستیم که باشگاه نداده است.

 

پدر هادی نوروزی در پایان گفت:همانطور که بیانیه دادیم از هواداران می خواهیم فقط به فکر تیم باشند.قطعا روح هادی با صعود پرسپولیس در آسیا شاد خواهد شد.ما نیز سعی می کنیم این اتفاق را فراموش کنیم.هانی هم قطعا با صعود پرسپولیس خوشحال می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)