پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت:همه دوست داشتند که هانی جام را بالای سر ببرد.

علی انصاریان در رابطه با رویارویی پرسپولیس با الهلال عربستان اظهار داشت: 3، 4 بازیکن اصلی پرسپولیس در این بازی نیستند و از سوی دیگر این تیم نیاز مبرم به این برد دارد. مساوی با الریان در تهران کار را سخت کرد چون اگر آن بازی را پرسپولیس برنده می شد، قطعا الان شرایط بهتری در جدول داشت. امیدوارم برد پرسپولیس در این بازی باعث شود که این تیم هفته آخر جشن صعود بگیرد.

وی درباره جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: من در ساری سر فیلمبرداری یک فیلم بودم. البته از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحالم و این را بگویم که اگر تهران بودم، حتما به ورزشگاه می رفتم.

مدافع اسبق پرسپولیس در واکنش به ناراحتی پسر مرحوم هادی نوروزی تصریح کرد: باید برای این کار از قبل برنامه ریزی می شد. البته من شنیدم که مسئولان باشگاه و بازیکنان از دلش درآوردند چون همه دوست داشتند که هانی جام را بالای سر ببرد. این شلوغی کنار زمین کار را سخت کرد.

انصاریان درباره استقبال کم اهالی فوتبال از مراسم سالگرد مهرداد اولادی گفت: من با مهرداد در پرسپولیس همبازی بودم. او خیلی پسر خوبی بود و حتی زمانی که شمال بودم، سر مزارش رفتم. من هم قبول دارم که استقبال خوبی نشده اما اکثر اهالی فوتبال درگیر هستند و از کسی هم نمی شود انتظاری داشت. البته باید بگویم پهلوان زنده را عشق است!

وی در واکنش به اتفاقات به وجود آمده در تیم پرسپولیس بعد از پخش کلیپ طنز برنامه نود خاطرنشان کرد: باید یادمان باشد که چه کسانی سابقه شان در پرسپولیس و استقلال زیاد است. همه پرسپولیس را با نام محمود خوردبین می شناسند. از طرفی با هر کسی هم نمی توان شوخی کرد. امیدوارم این مسائل فقط در حد شوخی بوده باشد. با این حال با شوخی هم نباید با بزرگتر تیم اینطور برخورد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)