مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تیم پرسپوليس با تكذيب مذاكره با مهاجم فصل گذشته بوخوم گفت: هاشیمان بازیکن بزرگی است اما برنامه ای برای جذب او نداریم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوي بسيار خوبي را در آلمان برگزار كرديم و به خواسته‌هاي خودم آن طوري كه برنامه ريزي كردم رسيدم. چند بازيكن تستي نيز حضور پيدا كردند كه فقط يكي از آنها توانست رضايت مرا جلب كند.

وي افزود: مهاجم بوركينافاسويي فاكتورهاي خوبي دارد و نظر من مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. اين بازيكن ظرف 2 روز آينده به ايران خواهد آمد و قراردادش را امضا مي‌كند. با جذب اين بازيكن ما به دنبال يك مدافع خواهيم رفت.
دايي ادامه داد: در خط دفاعي احساس ضعف مي‌كنم به همين دليل به دنبال اين هستيم تا با جذب يك مدافع خوب در كنار ساير مدافعان به خواسته خودمان برسيم.

دايي در خصوص جدايي برخي از بازيكنان پرسپوليس گفت:

 

 

من با هيچ كس مشكلي ندارم و براي آنهايي كه رفته‌اند از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌كنم. اگر آنها جدا شدند دليلش اين نبود كه ضعيف بودند بلكه در تفكرات من جايي نداشتند و شايد نيمكت نشين مي‌شدند.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي مقابل تراكتورسازي در هفته اول ليگ كه 5 مرداد برگزار مي‌شود گفت: مي‌خواهيم با قدرت ليگ برتر را شروع كنيم و به خواسته‌هاي هواداران در فصل جاري جامه عمل بپوشانيم. توقعات از اين تيم بالا است. بايد تا روزهاي باقي مانده تمرينات خودمان را تكميل كنيم تا با اوج آمادگي وارد مسابقات شويم.

دايي همچنين در جواب سؤالي مبني بر جذب وحيد هاشميان تصريح كرد: تا به امروز هيچ حرفي در خصوص جذب وحيد هاشميان نزده‌ام . ايشان در ليست ما قرار ندارد. من هر گونه خبري مبني بر مذاكره با هاشميان را تكذيب مي‌كنم و او مي‌تواند تيم آينده خودش را انتخاب كند.  هاشميان از بزرگان فوتبال ماست كه چند سال به طور منظم در ليگ آلمان بازي كرده و عملكرد بسيار خوبي در اروپا داشته است. با وجود احترام خاصي كه براي وحيد قائلم با توجه به برنامه‌هاي تاكتيكي‌مان نمي‌توانيم از او در پرسپوليس استفاده كنيم.
براي هاشميان نيز آرزوي موفقيت مي‌كنم.

دايي در خصوص قهرماني اسپانيا در جام جهاني گفت: اسپانيا لايق اين قهرماني بود. باخت مقابل سوئيس براي اسپانيا يك اتفاق بود كه در ادامه ثابت كرد كه يك تيم مي‌تواند هميشه موفق باشد و نه فقط يك نفر.

سرمربي پرسپوليس در جواب اين سؤال كه شما اولين مربي هستيد كه بعد از قهرماني تيم خود سال آينده مجددا مربي آن تيم هستيد گفت: خير چنين چيزي نيست. قطبي پرسپوليس را قهرمان كرد و سال آينده هم مربي اين تيم بود. من اين حرف را قبول ندارم. با تفكرات خودم پرسپوليس را رو به جلو حركت مي‌دهم. فصل گذشته پرسپوليس در جام حذفي قهرمان شد و ان‌شاءالله امسال با كمك هواداران سعي مي‌كنيم در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا رو سفيد باشيم و به موفقيت برسيم.

 

سرمربي پرسپوليس در رابطه با بحث‌هايي كه پيرامون كارت مربيگري‌اش پيش آمده بود اظهار كرد: بايد از افرادي كه اين موضوع را مطرح كردند پرسيد، اگر من كارت مربيگري نداشتم پس چطور روي نيمكت تيم ملي مي‌نشستم. اين بحث‌ها شايعه‌اي بيش نيست چرا كه من با هماهنگي محصص به اردوي آلمان رفتم و از اين بابت هيچ مشكلي در كلاسهاي مربيگري‌ام بوجود نيامده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)