پرسپولیس نیوز : هواداران تیم پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان این تیم به خاطر تحریم کردن تمرینات، علیه آنها بیانیه خواندند.

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس امروز در طول بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن بارها با شعارهای خود و در اعتراض به تمرین نکردن بازیکنان، علیه بازیکنان موضع گرفتند.

* در دقایقی از بازی هواداران تیم پرسپولیس بازیکنان این تیم را بی‌تعصب و بی‌غیرت خواندند.

* در اقدامی عجیب و در حالی که در همه بازی‌های پرسپولیس مسئولان این باشگاه در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شدند، اما در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن هیچ‌یک از مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا نکردند. مشخص نیست که این اقدام مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رودررو نشدن با هواداران این تیم بوده و یا اینکه به نشانه اعتراض و قهر امروز در استادیوم حضور پیدا نکردند. یک بار دیگر پیش از این و در بازی رفت پرسپولیس مقابل نفت آبادان به دلیل اتفاقات شب قبل از بازی که در اردو افتاده بود، مسئولان در اعتراض به این موضوع در ورزشگاه آزادی حاضر نشدند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در جایگاه ویژه مشغول تماشای بازی بود.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را 7 هزار و 200 نفر اعلام کرد.

* در اعتراض به اقدامات چند روز اخیر بازیکنان پرسپولیس هواداران این تیم روی سکو مشغول بیانیه‌خوانی شدند. آنها در این بیانیه از سوی بازیکنان قدیمی پرسپولیس به بازیکنان فعلی گوشزد کردند.

* زمانی که مهدی طارمی قصد داشت پنالتی بزند، هواداران این تیم شعار «18» را سر می‌دادند که به نشانه 18 گل مهدی طارمی در لیگ برتر این کار را کردند.

* برخی از کارمندان سفارت کرواسی با تلفن همراه خود مشغول فیلم گرفتن از هواداران پرسپولیس بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)