مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري مدافع پرسپوليسي‌ها كه با تيم به آلمان سفر كرده بود، در حالي كه تيم به ايران برگشت در سرزمين ژرمن‌ها ماند تا كارهاي درماني‌اش را پيگيري كند.

 

 شكوري كه در ابتداي حضور پرسپوليس در دورتموند از اين تيم جدا شد و به فرانكفورت رفت، با مراجعه به چند متخصص متوجه شد كه پايش نه تنها نيازي به جراحي ندارد، بلكه با چند جلسه فيزيوتراپي مي‌تواند به تيم برگردد و بازي كند. بر اين اساس مدافع مصدوم پرسپوليسي‌ها در فرانكفورت ماند تا فيزيوتراپي‌اش را زير نظر دكتر بيل انجام دهد و زودتر به تمرين‌هاي گروهي برگردد.

 

چه خبر، تمرين‌هاي فيزيوتراپي‌ات را شروع كردي؟
بله، از چهارشنبه فيزيوتراپي پايم را زير نظر پزشك معالجم شروع كردم و همچنان دارم ادامه مي‌دهم.

 

 

 

درد پايت كمتر شده؟
كمتر شده اما هنوز كاملاً برطرف نشده. پزشك معالجم گفته اين درد ربطي به رباط صليبي‌ام ندارد و احتمالاً براي استخوان پايم است.

يعني الان اگر فيزيوتراپي‌ات را كامل انجام دهي اين مشكل حل مي‌شود؟
اميدوارم كه اينطور شود اما اگر پايم درد داشت با همان درد هم بازي مي‌كنم. فقط برايم مهم بود كه رباطم نياز به جراحي نداشته باشد كه خوشبختانه دكتر بيل وقتي پايم را معاينه كرد گفت درد پايم ربطي به رباط ندارد و نيازي به جراحي نيست. پس الان فقط فيزيوتراپي مي‌كنم تا دردي كه در پايم دارم برطرف شود وگرنه مشكلي براي بازي كردن ندارم.

پس به زودي شما را در بازي‌هاي پرسپوليس مي‌بينيم…
اين مسأله به نظر كادر فني برمي‌گردد اما من دارم خودم را آماده ليگ دهم مي‌كنم و اميدوارم بتوانم به پرسپوليس كمك كنم.

تا كي در آلمان مي‌ماني؟
ويزايم تا سه‌شنبه (امروز) اعتبار دارد اما به دنبال اين هستم كه تمديدش كنم. اگر تمديد شد يك هفته ديگر مي‌مانم تا فيزيوتراپي‌ام را انجام دهم اما اگر اينطور نشد مجبورم به ايران برگردم و ادامه درمانم را در تهران دنبال كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)