مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر بازیکن چیزی از سپاهان کم نداریم و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هستیم.

 

حسین بادامکی اظهارداشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در اردوی آلمان انجام دادیم و بدنهای بازیکنان کاملا آماده است. وی در خصوص حضور پرسپولیس درجام ولایت افزود: چیزی در خصوص این جام به ما اعلام نکرده‌اند و فکر می‌کنم تیم امید پرسپولیس در این رقابتها شرکت کند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به  این سوال که آیا اتفاقات تلخ فصل گذشته برایش بوجود نمی‌آید و آیا در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: شرایط آمادگی‌ام بالاست و من تلاش می‌کنم رقابت خوبی داشته باشم البته در نهایت هم نظر دایی مهم است.

 

 

 وی همچنین با اشاره به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در افتتاحیه لیگ دهم خاطرنشان کرد: این بازی برای ما ارزش بالایی دارد و تراکتورسازی هم با انگیزه بالایی که دارد می‌تواند با حمایت هوادارانش بازی خوبی ارائه دهد.  فکر می‌کنم دیدار افتتاحیه لیگ جذاب باشد.

بادامکی در پایان با اشاره به یارگیری خوب پرسپولیس گفت: تیم ما بازیکنان خوبی جذب کرده و دست کمی از سپاهان نداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما باید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)