مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بهترين عملكرد را داشته است.

سپهر حیدری درخصوص عملكرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار كرد: ما كم سروصداترين تيم بوديم اما از لحاظ كيفي توانستيم بهترين بازيكنان را جذب كنيم و به نظر من پرسپوليس از ساير تيم‌ها بهتر كار كرده است.

حيدري در ارتباط با جدايي محسن خليلي از جمع قرمزپوشان و اين نكته كه آيا رفتن او در اين فصل به پرسپوليس لطمه‌اي وارد مي‌كند، افزود: محسن بازيكن بزرگي است و مطمئنا به هر تيمي كه برود مي‌تواند مثمرثمر باشد، اما پرسپوليس نيز تاكنون مهاجمان خوبي را جذب كرده است. اميدوارم خليلي هرچه زودتر به پرسپوليس برگردد، اما اگر نيامد نيز براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم.

مدافع پرسپوليس در مورد شرايط كنوني تیمش گفت: خوشبختانه شرايط پرسپوليس خيلي خوب است. ما در ابتدا يك اردوي خوب درسرعين داشتيم و همين جا از مردم خوب سرعين به دليل مهمان‌نوازي‌شان تشكر مي‌كنم.

 

 

بعد از سرعين نيز يك اردوي بسيار حرفه‌اي در آلمان داشتيم كه در اين اردو فشار بدنسازي برروي بازيكنان بسيار زياد بود، اما به نظر من اين فشار كاملا علمي و برنامه‌ريزي شده بود چرا كه ما بايد در سه جام سخت بازي كنيم كه اين خود يك بدنسازي قوي را مي‌طلبيد و اين موضوع با درايت دايي و مولايي به طور كاملا حرفه‌اي انجام شد.

سپهر حيدري در ارتباط با بازي‌هاي تداركاتي كه پرسپوليس در اردوي دورتموند انجام داد، ابراز كرد: طبيعتا نمي‌توانستيم درآن زمان بازي‌هاي سختي را برگزار كنيم چرا كه در اوج فشار بدنسازي قرار داشتيم و به عقيده من اين بازي‌ها بهترين بازي‌هايي بود كه ما مي‌توانستيم در آن زمان انجام دهيم. ما بازي‌هاي دوستانه‌مان را از بازي با تيم‌هاي آسان شروع كرديم و اكنون نيز در پي آن هستيم كه به تدريج بازيهاي سنگين‌تري تا زمان شروع ليگ برگزار كنيم.

مدافع قرمزپوشان در خصوص رويارويي پرسپوليس با تراكتورسازي در هفته اول ليگ برتر تصريح كرد: تراكتورسازي هم تيم بسيار خوبي است، اما فرقي نمي‌كند كه ما بازي‌هايمان را با كدام تيم شروع مي‌كنيم چرا كه براي ما قهرماني مهم است و هر بازي حكم فينال را دارد.

حيدري در پاسخ به اين سوال كه امسال چقدر به تيم ملي فكر مي‌كند، خاطرنشان كرد: فعلا فقط به موفقيت پرسپوليس فكر مي‌كنم اما سعي مي‌كنم آن قدر خوب كار كنم كه باز هم نظر افشين قطبي را جلب كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)