رفیق فابریک من ژاوی بود! / همه دیدند جام در دست کاپیتان رئال بود

مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري اگرچه ديرتر از اكثر بازيكنان پرسپوليس به اردوي آلمان اضافه شد اما پيگيري تمرين‌هايش در تهران باعث شد تا شرايط جسماني‌اش را حفظ كند.

او ديروز و پس از تست VO2Max نشان داد كه نسبت به قبل از آمادگي بهتري برخوردار است: «تست خوبي بود و به نظرم آخرين مرحله بود كه خوشبختانه مشخص شد در وضعيت نسبتا خوبي قرار دارم كه با انجام بازي‌هاي تداركاتي تا قبل از فصل به آمادگي مطلوب مي‌رسم.»

شيري قرعه‌كشي بازي‌هاي ليگ را تا حدودي به سود پرسپوليس مي‌داند: «به‌نظرم دو بازي اول و به‌خصوص بازي با تراكتورسازي كه مطمئنم 100 هزار هوادار را به ورزشگاه مي‌آورد براي ما اهميت زيادي دارد كه اگر بتوانيم استارت خوبي داشته باشيم، براي رسيدن به هدف‌مان كه قهرماني است بسيار اميدوار مي‌شويم. هواداران شك نداشته باشند كه امسال قهرماني از آن پرسپوليس خواهد بود.»

 

شيري براي اين ادعايش دليل دارد: «بدون تعارف، بازيكنان جديد خيلي خوب هستند و همين باعث شده شرايط مان از پارسال بهتر باشد. از طرفي ديگر انگيزه بازيكنان بسيار بالاست و مطمئنم روز به روز بهتر مي‌شويم.» او اعتقاد دارد تيمش تا امروز خيلي خوب تدارك ديده شده و همين مهم در جريان ليگ به پرسپوليس كمك خواهد كرد: «ما اردوي خوبي در اردبيل و آلمان داشتيم و چون بايد در تهران بازي كنيم، اين زمان باقيمانده براي عادت كردن به شرايط آب و هوايي بسيار مناسب است و قطعا اثرات آن را در ليگ خواهيم ديد.»

شيري از قهرماني اسپانيا به عنوان يك هوادار رئال مادريد خوشحال است: «همه ديدند كه جام قهرماني در دست بازيكن رئال بود، البته دوست داشتم رفيقم ژاوي بهترين بازيكن انتخاب مي‌شد. به‌هرحال به همان اندازه كه از قهرماني اسپانيا خوشحال شدم، از شكست آرژانتين هم ناراحت شدم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)