مرجع خبری پرسپولیس : این روزها محسن خلیلی در پیله تنهایی فرو رفته و تماس با آقای گل لیگ هفتم جزو سخت ترین کارهاست.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از آنکه جلسه روز یکشنبه محسن خلیلی با حبیب کاشانی به نتیجه نرسید و داستان آقای گل با تیم محبوبش به ته خط رسید، خلیلی این روزها حال و روز خوشی ندارد.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال تسویه حساب با خلیلی هستند و در حالی که شمارش معکوس برای پایان فصل نقل و انتقالات به صدا در آمده است، خبری از انتخاب تیم جدید خلیلی نیست.

 

محسن که توقع جدایی تلخ از تیم محبوبش را نداشت در پیله تنهایی قرار گرفته و دسترسی به او این روزها امکان پذیر نیست. در حالی که نفت تهران و تراکتورسازی تبریز با جدیبت خواهان جذب او هستند، بی تفاوتی خلیلی موجب دلسردی تیم های خواهانش شده.

 

 

 

خلیلی باید بداند هواداران پرسپولیس هم نسبت به دوری او از پیراهن سرخ حس خوبی ندارند، اما درخشش خلیلی در تیمی دیگر به طور قطع همچون قصه دو فصل پیش شیث رضایی موجب بازگشت او به پرسپولیس و پهن شدن فرش قرمز زیر پای آقای گل خواهد شد.

 

با نحوه برخورد باشگاه پرسپولیس در مورد خلیلی موافق نیستیم اما این رسم مرسوم فوتبال حرفه ایست که سرمربی بازیکنان مورد نیازش را مشخص می کند نه هواداران. بی صبرانه منتظر بازگشت خلیلی هستیم و امیدواریم محسن آقای گل از پیله تنهایی بیرون آمده و برای بازگشت به محبوبش تلاش خود را دو چندان کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)