مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ وقت 40 عقيده با هم يكي نيست اما اختلافات به وجود آمده در آلمان با ميانجيگري دايي حل شد.

 

محمود خوردبين درباره شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه وضعيت بسيار خوبي داريم. در اردوي آلمان روزي 3 نوبت خوب تمرين كرديم و قول مي‌دهم هر روز بهتر از گذشته مي‌‌شويم.

خوردبين در خصوص درگيري پيش آمده در اردوي آلمان گفت: هيچ وقت 40 نفر يك عقيده را با هم ندارند و عقيده‌ها با هم متفاوت است. اختلاف در هر تيمي وجود دارد اما مشكلي كه در آلمان به وجود آمد با ميانجيگري و قدرت دايي سريعا حل شد.

 

خوردبين خاطرنشان كرد: با بازي‌هاي تداركاتي كه انجام مي‌‌دهيم خودمان را براي حضور پرقدرت در 3 جام آماده مي‌كنيم. برد مقابل تراكتورسازي تبريز اولين هدف ما است كه به اميد خدا به آن خواهيم رسيد تا نشان دهيم امسال پرسپوليس كاشاني و دايي و 40 ميليون هواداران در 3 جام مي‌خواهد حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

وي افزود: دو دوست بودند كه با هم درگير شدند اما به آنها تذكر جدي داده شده است. تعجب مي‌كنم چرا برخي‌ها براي فروش روزنامه‌هاي خود يك مسئله را آنقدر بزرگ مي‌كنند و 6 تا هم روي آن مي‌گذارند. اين كار اصلا درست نيست و من اميدوارم شان را نگه دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)