مرجع خبری پرسپولیس : تمرين‌هاي پرسپوليس از روز جمعه اول مردادماه به ورزشگاه شهيد درفشي‌فر منتقل خواهد شد تا بالاخره پرطرفدارترين تيم ايران در ورزشگاهي تمرين كند كه متعلق به خودش بوده و ديگر لازم نيست بابت اجاره زمين و امكانات تمريني مبالغ كلان پرداخت كند.

 

از حدود 3 ماه پيش كار بازسازي ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. مهمترين اقدام باشگاه تغيير زمين چمن مصنوعي به چمن طبيعي بود كه طي مراحلي متعدد شامل خاكبرداري، گودبرداري و … انجام شد و حالا زمين چمن با كيفيتي مناسب آماده است.

 

كار بازسازي سكوها نيز مدت‌هاست به پايان رسيده و شايد چيزي حدود 2 هزار نفر قادر به نشستن روي اين سكوها و تماشاي تمرين تيم محبوبشان باشند. ساير امكانات اوليه براي انتقال تمرين پرسپوليس به اين ورزشگاه شامل رختكن، دوش‌ها، اتاق پزشكي نيز فراهم است و مشكلي در اين موارد احساس نمي‌شود.

 

چند روز پيش علي دايي هم به ورزشگاه درفشي‌فر رفته و تاييد كرد كه مي‌توان از تاريخ مقرر در اين مكان تمرين كرد. البته پروسه تكميل ورزشگاه درفشي‌فر تا تبديل شدن به كمپ باشگاه پرسپوليس فعلا ادامه خواهد داشت.

 

چرا كه هنوز تا تكميل قسمت‌هاي مختلف و تجهيز اين ورزشگاه بايد اقدامات ديگري صورت گيرد. گسترش پاركينگ، احداث سوييت‌ها براي استراحت بازيكنان و برپايي اردو، بازسازي و تجهيز استخر و سونا و همچنين احداث رستوران از جمله اقدامات در حال انجام يا در دست بررسي باشگاه است تا مجموعه شهيد درفشي‌فر به مجموعه‌اي قابل افتخار و در شأن نام پرسپوليس تبديل شده و مورد استفاده قرار گيرد.

 

در عين حال به نظر مي‌رسد مهمترين مشكل فعلي ورزشگاه درفشي‌فر كوچك بودن پاركينگ آن است مگر اينكه از زمين شماره 2 به عنوان پاركينگ موقت استفاده شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)