مرجع خبری پرسپولیس : مي‌توان احساس رضايت را در صداي علي پروين پيدا كرد. او حالا بعد از ماندني شدن پسرش در پرسپوليس مي‌گويد: «اينكه محمد در پرسپوليس بماند، خواست قلبي من و خودش بود كه خيلي غيرمنتظره عملي شد.»

 

وي در ادامه با اشاره به علت اصرار قبلي پدر و پسر براي جدايي از پرسپوليس و پيوستن محمد به نفت تهران توضيح مي‌دهد: «محمد از بازي نكردن در پرسپوليس ناراحت بود. به همين دليل طبيعي بود كه به دنبال جايي براي اثبات توانايي‌هايش باشد اما حالا كه كارش در پرسپوليس درست شده، با تمام عشق پيراهن تيم محبوبش را مي‌پوشد.»

حالا كه محمد به پرسپوليس برگشته، احتمالاً همه چيز از ديدگاه او عالي و حساب شده است. مثلاً وقتي از علي پروين در مورد يارگيري اين فصل پرسپوليس سوال مي‌پرسيم، او مي‌گويد: «پرسپوليس در يارگيري با گرفتن چهار پنج بازيكن خوب و قوي عمل كرده و از الان قهرماني‌اش را در اين فصل پيش‌بيني مي‌كنم.» اما خود محمد هم حتما دلايل قانع‌كننده‌اي براي تغيير تصميمش خواهد داشت.

 

هافبك شماره 7 پرسپوليس كه فصل قبل فقط يكي دو بار از طرف دايي مورد استفاده قرار گرفت تا يك قدمي حضور در نفت تهران پيش رفت اما حالاحداقل يك سال ديگر با آن پيراهن شماره 7 خاطره انگيز كه سال‌ها متعلق به پدرش بوده مي‌تواند براي اثبات توانايي‌هايش بجنگد. حالا همه مي‌دانند كه قرار بود محمد پروين از پرسپوليس جدا شود حتي مبلغ رضايتنامه‌اش هم مشخص شده بود حتي مسوولان نفت تهران هم براي جذب او ابراز تمايل كرده بودند و از طرف ديگر علي پروين هم براي تحقق اين مهم تلاش مي‌كرد و يك جلسه بازي تداركاتي آنها را برابر استقلال جنوب از نزديك ديد و در حالي كه قرار بود ديروز قرارداد او با نفت تهران در هيات فوتبال تهران ثبت شود اما يك تلفن از باشگاه پرسپوليس او را متقاعد كرد كه بماند.

 

 حالا چرا محمد پروين چرخشي 180 درجه داشت سوالي است كه خودش بايد به آن پاسخ دهد اما خوب مي‌داند كه هرچه بگويد شايد شرايط را بدتر كند.

«فعلاً حرفي نمي‌زنم» اين شكل پاسخ دادن مي‌تواند معاني مختلفي داشته باشد و يك احتمال؛ اينكه شايد هنوز ماندنش قطعي نشده باشد: «نه مشكلي نيست اما در حال حاضر ترجيح مي‌دهم سكوت كنم.» پس اگر قطعي باشد او بايد در تمرين پرسپوليس حاضر شود و شايد اگر آنها ديروز بازي تداركاتي (مقابل پيكان) نداشتند محمد پروين در تمرين حاضر مي‌شد: «احتمالاً امروز به تمرين مي‌روم تا با ساير بازيكنان تمرين‌هاي خودم را براي فصل جديد پيگيري كنم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)