مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: واقعا برایم خنده‌دار است که می‌گویند دایی سر من داده زده است چون او حق دارد در رختکن نکاتی را به بازیکنان گوشزد کند.

 

سپهر حیدری در خصوص اینکه گفته شده دایی پس از بازی دوستانه مقابل پیکان در رختکن به حیدری تذکر داده و سر او داد زده،‌ اظهارداشت: دایی هیچوقت سر من داد و فریاد نکرده است. وی حق دارد به عنوان مربی نکاتی را به بازیکنان گوشزد کند و تذکر هم بدهد اما وقتی این خبر را شنیدم واقعا خنده‌ام گرفت!

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا اخبار رختکن ما به بیرون درز می‌کند و فکر می‌کنم بازیکنان ضعیف خبرهایی تیم را بیرون می‌دهند. متأسفانه اخبار رختکن ما با سرعت نور به میدان درز پیدا می‌کند و فکر می‌کنم کسی که این خبر را عنوان کرده از اینکه من بی‌شیله و پیله به کارم ادامه می‌دهم ناراحت است و به وی فشار می‌آید که چنین صحبتهایی را بیان می‌کند.

 

وی باید بداند که با این اخبار کذب انگیزه من بیشتر می‌شود و آنهایی که می‌خواهند مرا به حاشیه ببرند موفق نخواهند بود. باشگاه هم به دنبال این موضوع هست اما حداقل حالا که می‌خواهند اخبار را به بیرون بفرستند اخبار کذب نسازند بلکه حقایق را بگویند. وی به جایی نمی‌رسد و فکر نمی‌کنم نفعی هم از این کار ببرد.

 

حیدری در خصوص شرایط تیم نیز اظهارداشت: شرایط خوبی داریم و کارهای تاکتیکی را مرور می‌کنیم. در بازی مقابل پیکان نیز دنبال نقاط ضعف و قدرت تیم بودیم که فکر می‌کنم کادر فنی به هدفی که داشت رسید. هواداران نیز می‌دانند بازی تدارکاتی، برای شناختن نقاط ضعف و قوت است و پرسپولیس واقعی را در بازی مقابل تراکتور ببینید.

 

وی در پایان در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی اظهارداشت: تراکتورسازی تیم بزرگ و پرطرفداری است و هوادارانش برای حمایت به ورزشگاه آزادی می‌آیند اما از تجربه پارسال استفاده می‌کنیم و امتیازات نیم فصل اول را کسب می‌کنیم تا بعد حسرت نخوریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)