مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس تنها 70 میلیون تومان از طلب مورد ادعای میثاق معمارزاده را تصویب کرد که این مبلغ تا پایان هفته به دروازه بان فصل گذشته این تیم پرداخت می شود.

 

هر روز درباره مبلغ طلب ميثاق معمارزاده از پرسپوليس اخبار متفاوتي به گوش مي‌رسد و البته اين بالا و پايين شدن‌ها رابطه مستقيمي با چانه‌زني‌هاي گلر سابق پرسپوليس و مسوولان اين باشگاه دارد. ديروز اعلام شد طلب ميثاق از پرسپوليس نهايتاً 70 ميليون تومان تصويب شده و اين مبلغ تا آخر هفته به او پرداخت خواهد شد.

 

پرسپولیس هم از بائو شاکی است

مسوولان باشگاه پرسپوليس از ميثم بائو به خاطر مصاحبه‌هايش شاكي هستند. ظاهراً قرار بود باشگاه پرسپوليس دوشنبه گذشته تسويه حساب مالي بائو را بدهد كه اين اتفاق نيفتاد و بائو علاوه بر مصاحبه‌هاي انتقادي‌اش، از پرسپوليس شكايت كرد كه مسوولان باشگاه هم با دلخوري به اين بازيكن گفته‌اند ما تسويه حساب مالي‌ات را نمي‌دهيم پس بهتر است بروي از طريق سازمان ليگ اقدام كني.

 

 حالا ميثم بائو كه با جدايي از پرسپوليس به شهرداري تبريز پيوسته و نيازمند تسويه حساب مالي است بايد به فدراسيون برود و از اين طريق پيگير باشد تا بتواند قراردادش را ثبت كند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)