مرجع خبری پرسپولیس : حدود ساعت 9:30 صبح بود كه پرسپوليسي‌ها بعد از تعويض لباس‌هايشان با لباس طوسي وارد زمين شدند؛ لباسي كه روي آن تبليغات كارت هواداران پرسپوليس به چشم مي‌خورد.

 

طولي نكشيد كه همه تيم جمع شده بودند و علي دايي هم به تيم ملحق شد. مثل هميشه با صحبت‌هاي كوتاه علي دايي، تمرين استارت خورد. ساعت 10:10 بود كه بازيكنان زير نظر مولايي با دويدن دور زمين گرم كردن را شروع كردند.

 

در ميان بازيكناني كه گرم مي‌كردند، به جز ملي‌پوشان تيم اميد و بزرگسالان، غيبت اميرحسين فشنگچي و سعيد حلافي هم كاملاً محسوس بود البته در حالي كه حلافي غيبت داشت، الهايي و اوساله در تمرين‌ها حاضر بودند و با تيم تمرين مي‌كردند.

 

بعد از گرم كردن دايي چند دقيقه‌اي با مولايي جلسه داشت و پس از آن نوبت به حركات كششي و نرمش رسيد. مهدي شيري هم كه پريروز به خاطر مصدوميت نمي‌توانست تمرين كند ديروز در تمرين‌ها حاضر بود و بدون مشكل كار مي‌كرد.

 

 

چند دقيقه‌اي نگذشته بود كه نوبت به پاسكاري در حال حركت رسيد كه 2 به 2 انجام مي‌شد. در يك طرف هم يحيوي در حال تست بنيامين محمودي و داستاني دروازه‌بان تيم اميد پرسپوليس بود كه يكي را انتخاب و به باشگاه معرفي كند.

 

جالب اينكه در تمرين اختصاصي دروازه‌بان‌ها، خود يحيوي در دروازه مي‌ايستاد و بدون اينكه عكس‌العملي نسبت به توپ‌هاي ارسالي انجام دهد نكات لازم را براي آن دروازه‌بان‌ها توضيح مي‌داد.

 

محمود خوردبين سرپرست پرسپوليسي‌ها هم كه معلوم نشد چرا دير آمده بالاخره با نيم ساعت تأخير در محل تمرين حاضر شد. حالا نوبت به تقسيم‌بندي رسيد. از يك طرف آرفي، شكوري و محمد پروين كه با هم گرم گرفته بودند، به همراه رحمان احمدي و مازيار زارع از تيم جدا شدند و اختصاصي تمرين مي‌كردند.

 

از سوي ديگر هم بقيه تيم به 2 گروه تقسيم شد. يك گروه زير نظر حسين عبدي و تارتار شروع به تمرين كرد، يك گروه هم با علي دايي و عالي‌پور استارت زد. گروه عبدي حركت با توپ و دريبل زدن و پاسكاري را انجام مي‌داد اما گروه دايي پاس و شوت به دروازه را در دستور كار داشت.

 

از يك طرف عبدي تأكيد مي‌كرد كه بازيكنانش سرعت بيشتري داشته باشند. از طرف ديگر هم دايي به بازيكنان تذكر مي‌داد كه ضربات‌شان را در چارچوب بزنند. بعد از آن، گروه دايي پرتاب به دروازه و شوت از زواياي مختلف را تمرين مي‌كرد اما گروه عبدي تمرين‌هاي جايگيري و پرس كردن يار را در دستور كار داشت.

 

در اين تمرين باز هم شاهد كري‌خواني شيث رضايي بوديم البته اين بار با سپهر حيدري. در آيتم بعد گروه عبدي توپ ارسال مي‌كردند و مدافعان بايد اجباراً با ضربه سر آنها را دفع مي‌كردند. بعد از آن هم دويدن دور زمين انجام شد.

 

در كل در تمرين ديروز از كار بدنسازي كمتر خبر بود و بيشتر كار با توپ انجام مي‌شد. در اين تمرين يك هوادار خارجي هم كه ظاهراً به آرفي علاقه خاصي داشت در كنار 20 هوادار پرسپوليس بود و از بازيكنان خارجي و مخصوصاً آرفي عكس مي‌انداخت.

 

حدود ساعت 11:30 بود كه پايان تمرين اعلام شد اما آرفي و پروين كه بدنسازي مي‌كردند به جاي رختكن در زمين ماندند و روي عضلات‌شان يخ گذاشتند البته بقيه بازيكنان هم خيلي زود به زمين برگشتند چون بايد ناهار را دور هم مي‌خوردند.

 

چند دقيقه‌اي نگذشته بود كه حميد علي عسگر هم در محل تمرين حاضر شد. علي عسگر كه ابتدا با محمد پروين و زرينه خوش و بش كرد به سمت كادر فني و بقيه تيم رفت و با آنها هم صحبت ‌كرد. اينطور كه علي عسگر گفته بود تيم اميد صبح استراحت داشت به همين دليل به زمين شركت واحد آمده بود تا با تيم ديدار داشته باشد.

بعد از صرف ناهار هم شكوري كه مثل روز قبل با دوچرخه آمده بود دوچرخه‌اش را داخل ماشين گذاشت و با ماشين آرفي رفت. بقيه بازيكنان هم يكي يكي سوار ماشين‌هاي شيك‌شان ‌شدند و تمرين را ترك كردند تا بعد از يك استراحت كوتاه برگردند و تمرين بعدازظهر را انجام دهند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)