مرجع خبری پرسپولیس : همين ديروز بود كه علي پروين حتي حاضر نبود نام حبيب كاشاني را بر زبان بياورد و به او لقب «آقاي موقت» داده بود. اما حالا همه چيز فرق كرده و او از زحمات سرپرست پرسپوليس و علي دايي يكجا تشكر مي‌كند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ البته ديدن چنين رفتارهايي از علي پروين چندان هم دور از ذهن نيست. پروين حتي براي انتخاب تيم مورد علاقه‌اش در جام جهاني نيز دچار چنين سرنوشتي شد!خبرنگار جام جم ديروز در باره اين رخدادها با پروين گفتگو كرد:

 

*در حالي كه روابطتتان با حبيب كاشاني بشدت تيره بود، ناگهان با او صلح كرديد و محمد را به دست او سپرديد؟!
يكسري سوءتفاهم بود! البته از اولش هم مشكلي نبود! در مورد اين قضيه محمد يك كمي حرف و حديث درست شد. حالا هم مشكلي نيست… با هم صحبت كرديم و خدا را شكر همه چيز خوب است.

 

 

*اما شما خيلي نگران محمد بوديد و گفتيد كه ديگر نمي‌خواهيد او در پرسپوليس بماند.
من هميشه نگران محمد هستم. گفتم كه وقتي با كاشاني صحبت كردم خيالم راحت شد.

 

*پس با اين حساب گويا با علي دايي مشكل نداشتيد؟
ما از اول هم با دايي هيچ مشكلي نداشتيم. تمام ماجرا در مورد محمد بود كه در اين مورد هم كاشاني قول داد همه چيز را درست كند.

 

*چرا نگذاشتيد محمد به تيم ديگري برود تا اين همه حرف و حديث درست نشود؟
اولا، من هيچ حرف و حديثي نمي‌بينم و شما بي‌جهت شلوغش مي‌كنيد! ثانيا، من و همه اعضاي خانواده‌ام پرسپوليسي هستيم. برايمان سخت است كه به تيم ديگري برويم. پرسپوليس توي خون ماست.

 

*پس احتمالا با توجه به روابط جديدتان با كاشاني و باشگاه پرسپوليس، شما را هم در پرسپوليس خواهيم ديد؟
كي گفته كه من بايد برگردم پرسپوليس؟ اين سوال را روزي هزار بار از من مي‌پرسند. اصلا براي اين كه خيالتان راحت شود، بايد بگويم كه من به اين زودي‌ها و با اين شرايط به پرسپوليس برنمي‌گردم. اين دو تا جمله را بنويسيد تا خيال همه راحت شود.

 

*عدم حضور شما در جلسات هيات مديره استيل آذين اين شائبه را به وجود آورده كه قصد كناره‌گيري از اين باشگاه و بازگشت به پرسپوليس يا باشگاه ديگري را داريد.
خودتان مرا مي‌شناسيد… من اهل اين جور كارها نيستم. من علي پروين هستم. يا بايد توي زمين باشم يا كار فني انجام دهم. من به درد هيات مديره و اين جور كارها نمي‌خورم. توي اين هيات مديره‌ها 4 تا آدم دور يك ميز مي‌نشينند، 4 تا خيار و پرتقال مي‌خورند، يك صورتجلسه را امضا مي‌كنند و يا علي! علي پروين به درد اين جور كارها نمي‌خورد. خودم بهتر مي‌دانم كه چه كاري از من ساخته است.

 

*چند جلسه‌اي در تمرينات تيم نفت و محل اين باشگاه حاضر شديد. ماجرا چه بود؟
نفتي‌ها رفقاي ما بودند… رفتيم يك سري به آنها بزنيم. يك صحبت‌هايي هم راجع به محمد شد ولي اين بچه هم به پرسپوليس برگشت تا پرونده‌اش با نفت بسته شود.

 

*از جام جهاني صحبت كنيد… حتما از قهرماني اسپانيا خوشحال شديد.
از اول هم گفته بودم كه اسپانيا شانس اول قهرماني است و ديديد كه چه اتفاقي افتاد. توي اين سال‌ها هم هميشه گفته بودم كه «دل‌بوسكه» مربي خوبي است. اين جور مربي‌ها به درد فوتبال مي‌خورند نه اين خارجي‌هايي كه ما مي‌آوريم ايران!

 

*اما شما جدا از اسپانيا در مورد آرژانتين، برزيل، آلمان و… چنين نظري داشتيد!
(خنده) راست مي‌گوييد… (خنده) اين جام جهاني خيلي عجيب و غريب بود. توي آفريقا يك اتفاق‌هايي افتاد كه تازگي داشت. من آرژانتين را هم خيلي دوست داشتم… راستش را بخواهيد، خيلي دلم براي مارادونا سوخت. با هزار اميد و آرزو آمد جام جهاني و آخرش هم توسط آلماني حذف شد كه اين همه با آنها كري داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)