مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت محمد پروين به پرسپوليس آن هم بعد از تمام آن حرف و حديث‌ها كمي عجيب بود. البته بزرگترين اتفاقي كه پس از بازگشت پروين كوچك به پرسپوليس افتاد اين بود كه علي پروين بار ديگر تغيير موضع داد و به اين نتيجه رسيد كه پرسپوليس به جاي استيل‌آذين مي‌تواند مدعي اول قهرماني باشد!

 

*چه شد كه دوباره به پرسپوليس برگشتي؟
من جايي نرفته بودم كه برگردم. من بازيكن پرسپوليس بودم و در تيم خودم ماندم.

 

*يعني به اين زودي فراموش كردي كه چه اتفاقاتي افتاد؟
نه فراموش نكردم. حرف من اين است كه من از پرسپوليس جدا نشده بودم. من با باشگاه دچار سوءتفاهم شده بودم و حالا با توجه به حل شدن مشكلات در پرسپوليس ماندم.

 

*در جلسه‌ات با كاشاني و دايي چه گذشت؟
هيچي… صحبت كرديم. قرار شد يك سال ديگر در پرسپوليس بمانم و به كارم در اين تيم ادامه دهم. در طول اين مدت صحبت‌هايي شد كه به شدت مرا اذيت كرد. هر روز بحث رضايتنامه، پول و جدايي از پرسپوليس سوژه اصلي ما شده بود و همين باعث شد تا بعد از جلسه با كاشاني و دايي قيد همه آن حرف‌ها را بزنم. خودتان مي‌دانيد كه پرسپوليس عشق من است و از بچگي با اين تيم زندگي كرده‌ام. برايم خيلي سخت بود كه اين طوري از پرسپوليس جدا شوم.

 

*البته در اين بين يك اتفاق جالب ديگر هم افتاد و آن رفع شدن سوءتفاهمات علي پروين با كاشاني بود.
اين چيزها به من ربطي ندارد. اگر اتفاقي بين بابا و كاشاني افتاده به خودشان مربوط است. اين را ياد گرفته‌ام كه به كار ديگران كاري نداشته باشم و در دنياي حرفه‌اي فوتبال فقط به كار خودم بپردازم.

 

*ماجراي مكالمه تلفني تو با كاشاني چي بود؟ مي‌گفتند كه شروع خيلي از اختلاف‌ها از آنجا بوده.
اين حرف‌ها صحت ندارد. من با حاج حبيب فقط در مورد كار خودم صحبت كردم و هيچ مشكلي هم با كاشاني نداشتم. به هر حال خدا را شكر كه همه چيز حل شد.

 

*در جلسه‌ات با دايي چه گذشت؟
برخلاف آن حرف‌هايي كه بعضي‌ها پشت سر دايي مي‌زنند، او آدم خوب و بامنطقي است. حتي وقتي هم كه قرار بود از پرسپوليس جدا شوم تعريف دايي و باشگاه را كردم و هنوز هم روي حرفم هستم. با دايي در مورد كارمان صحبت كرديم و او از من خواست تا با تمام قدرت كار كنم. پرسپوليس امسال بايد در سه جام شركت كند و بدون شك تيم كار سختي را پيش رو دارد.

 

*مي‌گفتند كه دايي براي تو سه شرط بزرگ گذاشته!
چه شرطي؟

 

*اينكه علي پروين كوچكترين دخالتي نداشته باشد… اينكه تو حق صحبت و اعتراض نداري و اينكه اگر تا هر وقت نيمكت‌نشين شدي حرفي نزني!
خنده‌دار است… نمي‌دانم چه كسي اين حرف‌ها را زده ولي با دايي كوچكترين صحبتي در اين مورد نداشته‌ام. دايي و من صحبت‌هاي خوبي با هم داشتيم و اميدوارم كه بتوانم جواب محبت‌هاي دايي را بدهم. در ضمن اين را بنويسيد كسي در پرسپوليس بازي مي‌كند اينقدر با حاشيه‌ها آشناست كه گول اين حرف‌ها را نخورد.

 

*اين موضوع حتي اگر شايعه هم باشد جالب است چون در مهمترين بخش آن به دخالت‌هاي علي پروين اشاره شده!
(خنده) خودت بگو كه بابا تا حالا چقدر در كار من دخالت داشته كه حالا داشته باشد. از وقتي كه چشم باز كرده‌ام، او فقط اين را گفته كه در كار من دخالت نمي‌كند و اين موضوع را تا همين امروز هم ادامه داده. در همين جريان آخري هم كه اتفاق افتاد، بابا دخالتي نكرد. مهمترين بخش اين قضيه جايي بود كه بابا با كاشاني صحبت كرد و سوءتفاهمات تمام شد. دلم نمي‌خواهد راجع به مسايل فصل پيش صحبت كنم. ماجراهاي فصل پيش مربوط به همان دوره است و بهتر است كه ديگر در مورد آن حرف نزنيم.

 

*پس با اين حساب منتظر محمد پروين با شماره هفت هستيم…
امسال مي‌خواهم همه چيز را جبران كنم. فصل پيش روزهاي بدي را داشتم و حالا به اين اميد تمرين مي‌كنم كه همه چيز را جبران كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)