2 گل به تراكتور مي زنيم

مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نورمحمدي در اكثر بازي‌هاي تداركاتي پرسپوليس به‌طور ثابت در تركيب اصلي قرار گرفت و به‌نظر مي‌رسد علي دايي، به قرار گرفتن او در كنار سپهر حيدري اعتقاد دارد، به‌خصوص كه سه سال هم اين دو در ذوب‌آهن همبازي بودند اما شكست برابر پيكان اين شائبه را به‌وجود آورد كه شايد پرسپوليس هنوز تركيب اصلي‌اش را نشناخته است.


از بازي تداركاتي با پيكان شروع كنيم؟
به لحاظ فوتبالي خيلي خوب بازي كرديم اما متاسفانه بعضي‌ها فقط نتيجه را مي‌بينند، ضمن اينكه ما به خاطر بدنسازي كمي سنگين بوديم و با تمرين‌هاي سرعتي كه در دستور كار مربيان است از نظر بدني هم آماده مي‌شويم. البته فراموش نكنيد ما غلامرضا رضايي و هادي نوروزي را نداشتيم.


اما تيم پيكان هم مثل شما در بدنسازي بود؟
بله اما اي كاش همه فوتبال را مي‌ديدند چون ما در يك ضد حمله گل خورديم. البته به نظرم مهمتر از نتيجه بازي، اهدافي بود كه كادر فني در نظر داشت.


خود تو با بقيه هماهنگ شدي؟
خيلي زياد، خدا را شكر هم با شيث و هم با سپهر هماهنگ هستم.


اما قبول داري كه هواداران از بازي‌هاي ليگ فقط نتيجه مي‌خواهند؟
صد در صد همين‌طور است، بعضي تيم‌ها در ليگ شروع خوبي دارند اما بعد از چند هفته افت مي‌كنند و برعكس، ضمن اينكه تيم‌ها هيچ شناختي از هم ندارند، با اين‌حال ما بايد خوب شروع كنيم و دچار نوسان هم نشويم.


و بازي با تراكتورسازي؟
بازي سختي خواهد بود، به‌خصوص كه آنها فصل گذشته هم نتايج خوبي گرفتند و تماشاگران زيادي هم دارند و ما همانطور كه گفتم از ابتدا با انگيزه برد وارد بازي‌ها مي‌شويم.


نتيجه بازي را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
صفر-2 مي‌بريم.


پارسال چند گل براي راه‌آهن زدي؟
سه گل.


و امسال؟
در پرسپوليس راحت‌تر خواهم بود چون برنامه‌هاي زيادي براي استفاده از ضربات ايستگاهي داريم و اگر خدا كمك كند، دو برابر راه‌آهن گل مي‌زنم.


يعني 6 تا؟
شايد هم بيشتر.


حالا در طي 34 هفته چند گل دريافت مي‌كنيد؟
نمي‌دانم … سعي مي‌كنيم زياد گل نخوريم.


بقيه بازيكنان جديد هم به هماهنگي رسيدند؟
بله، چون آنها با چند بازيكن تيم در باشگاه‌هاي ديگر و تيم ملي همبازي بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)