مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترامی که برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم اما با اطمینان از پیروزی پرسپولیس حرف می زنم..

 

صحبت‌هاي مهدي شيري هم با بقيه بازيكنان خيلي تفاوت ندارد. او هم نتيجه بازي‌هاي تداركاتي را مهم نمي‌داند، به همين دليل باخت به پيكان البته به لحاظ نتيجه به‌دست آمده، اهميت آنچناني برايش ندارد:

 

«نتيجه جالب نبود اما از نظر فني براي ما بازي خيلي خوبي بود. كادر فني به اهدافش در كارهاي دفاعي و حمله رسيد و تا حدودي هم تركيب اصلي‌اش را شناخت. در واقع هدف از انجام بازي‌هاي تداركاتي همين مسائل است كه كادر فني با توجه به تفكراتي كه دارد بهتر تشخيص مي‌دهد.»

 

 

مهدي شيري اعتقاد دارد كه شرايط بازي در ليگ بسيار متفاوت است كه البته هم درست مي‌گويد: «صددرصد بازي‌هاي ليگ فرق مي‌كند و شما تيم ديگري را در بازي با تراكتورسازي خواهيد ديد. من با همه احترامي كه براي هواداران خوب اين تيم قايلم اما با اطمينان از پيروزي تيمم حرف مي‌زنم.»

 

هافبك شيرازي پرسپوليس عملكرد باشگاه را تا امروز خوب توصيف مي‌كند: «ما اردوهاي خوبي چه در داخل و چه در خارج از كشور داشتيم و تمرين‌هاي منظمي را هم پشت سر گذاشتيم و هيچ بهانه‌اي براي موفق نشدن نداريم و هواداران هم مطمئن باشند با حمايت آنها و تلاش بازيكنان، نتايج قابل قبولي را به‌دست مي‌آوريم.»

 

به نظر مي‌رسد مصدوميت او در بازي با پيكان جدي نبوده و مشكلي براي بازي كردن ندارد: «مساله خاصي نبود و بعد از آن هم بدون مشكل در تمرين گروهي شركت كردم و اگر اتفاق خاصي نيفتد، در صورت صلاحديد كادر فني آمادگي لازم را براي بازي دارم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)