مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس چند فصل است كه آخر بازي‌ها شايعه رفتنش بيش از ساير بازيكنان به گوش مي‌رسد اما درنهايت جزو اولين بازيكناني است كه حفظ مي‌شود و بار ديگر در تركيب اين تيم پرطرفدار تهراني به ميدان مي‌رود. گفت‌وگوي ما با حسين بادامكي در آستانه ليگ‌90-89 ذيل آمده است.


*شنيده مي‌شد از ليگ‌برتر پيشنهاد داري اما در پرسپوليس ماندني شدي.

بله چند تيم به صورت رسمي پيشنهادات خود را اعلام كردند كه با توجه به قرارداد دوساله‌ام با پرسپوليس تصميم به ماندن گرفتم. اين تيم بسيار بزرگ است و با هيچ باشگاهي در ايران قابل مقايسه نيست. امسال هم كه در چندين جام براي قهرماني خواهد جنگيد و من اميدوارم ماندنم در اين باشگاه همراه با موفقيت در هر سه جام با پرسپوليس باشد. من در سه سال اخير دو جام با پرسپوليس بدست آورده‌ام و تصميم دارم امسال سومي را نيز اضافه كنم.

 

 

*كلا ماندن يك بازيكن در تيم‌هاي پرطرفدار تهراني كار سختي است، رمز ماندگاري در پرسپوليس را در چه مي‌داني؟
پرسپوليس همانطور كه گفتم تيمي است كه با تمام تيم‌هاي ايران متفاوت است. هوادارانش هرگز به كمتر از پيروزي و در نهايت قهرماني راضي نمي‌شوند و اين دليل بزرگي است كه فشار زيادي به بازيكنان و حتي كادر فني وارد شود. خب اگر كسي مي‌خواهد در اين تيم‌ها بماند اول كه بايد بدرخشد بعد از آن هم يك ريتم باشد و بازي‌هاي يكنواختي را ارائه دهد.

 

*اما فصل قبل كه از شما يك ريتم يكنواختي نديديم!
خب اين از همه به خاطر بدشانسي‌هاي من بود و مهمتر از آن حواشي تيم. پرسپوليس در برهه‌ مربيگري كرانچار بد نتيجه مي‌گرفت و متاسفانه همه كاسه و كوزه‌ها بر سر من مي‌شكست. اما نيم‌فصل دوم ماجرا چيز ديگري شد و توانستم شمه‌هايي از حسين بادامكي هميشگي را نشان دهم.

 

*اوايل فصل قبل انگار به خاطر همين عدم يكنواختي بود كه كنتاكت‌هاي شديدي ميان تو و هواداران سكونشين پرسپوليس رخ داد…
دوست ندارم آن روزها را به ياد بياورم و زياد در مورد آن صحبت كنم اما آن اتفاقات حتما تجربه خوبي براي من بود. درس خوبي از آن روزها گرفتم و اطمينان دارم تجارب مربوط به آن دوره حتما در ليگ‌برتر امسال به كمكم خواهد آمد.

 

*فكر نمي‌كني امسال هم آن اتفاقات تكرار شود؟
مطمئن باشيد حواشي سكوها امسال تكرار نخواهد شد. هواداران پرسپوليس در نيم فصل دوم به من ثابت كردند كه دوستم دارند و مطمئن شدم كه آنها از من چيزي جز بازي خوب نمي‌خواهند. اين فصل نيز از مربيانم بپرسيد تا چه اندازه با انگيزه و آماده سر تمرينات حاضر مي‌شوم. آن قدر تلاش مي‌كنم كه مورد تاييد همه قرار بگيرم.

 

*قبول داري به عنوان يك هافبك عشق گلزني هستي تا يك هافبك بازيساز؟
من فقط كاري كه مربي از من مي‌خواهد را در زمين انجام مي‌دهم. سال گذشته كرانچار از من كار در هافبك دفاعي و وظايف دفاعي مي‌خواست اما با آمدن دايي هافبكي شدم كه بايد ميل به هجوم مي‌داشت. خوب در اين شرايط هر كسي هم جاي من بود به گلزني فكر مي‌كرد. من تجربه زيادي در اين پست دارم و مطمئن هستم بالاخره به ثبات لازم را در اين منطقه از زمين دارم.

 

*با حضور محمد نوري، كريم باقري، تياگو، زارع، شيري و… چقدر شانس براي بازي در تركيب اصلي پرسپوليس داري؟
اول از هر چيزي اين شانس خوب من است كه اين همه هافبك خوب داريم كه هر كدام در جاي خود يك تيم هستند اما همه مي‌دانند حسين بادامكي براي گرفتن حقش خوب تمرين مي‌كند و خوب مي‌جنگد بعدش هم دست سرمربي است. امسال با توجه به حضور در چند جام ازجمله آسيا به همه بازي‌ خواهد رسيد اما من تلاش مي‌كنم كه از همان بازي اول با تراكتورسازي فيكس شوم.

 

*پرسپوليس امسال را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
برخلاف برخي كه مي‌خواهند القاء كنند تيم ما حاشيه دارد، امسال رفاقت خوبي بين بازيكنان تيم وجود دارد كه حتما با درايت و دانش آقاي دايي باعث يك فصل رويايي خواهد شد. پرسپوليس به هر سه جام فقط به چشم قهرماني نگاه مي‌كند و مي‌خواهد هوادارانش از آن راضي باشند.

 

*صحبت آخر…
دلم مي‌خواهد امسال با آرامش بازي كنم و از همه مي‌خواهم كه در اين راه مرا كمك كنند. حسين بادامكي اگر خودش باشد براي پرسپوليس همه‌كار مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)