بايد آنقدر خوب باشم كه دايى نتواند از من چشم پوشى كند

مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى هافبك پرسپوليس براى ليگ دهم آرزوهاى بزرگى دارد اما او تا به امروز در رسيدن به اهداف خود چندان موفق نبوده است.


وى گفت: تمام تلاشم را مى كنم تا نظر مثبت دايى را جلب كنم. مثل اواخر فصل پيش اميدوارم بتوانم دوباره به تركيب اصلى برگردم. يك بازى كه چيزى نيست و اگر چندين بازى هم نيمكت نشين باشم نااميد نمى شوم و تلاشم را دو چندان خواهم كرد تا نظر مثبت دايى را جلب كنم.


او ادامه داد: از نظر تمرينى و آمادگى در حال حاضر شرايط خوبى دارم اما بازى كردن و بازى نكردن من بستگى به نظر على دايى دارد. اين روزها در شرايط خوبى قرار دارم و هر روز هم تلاش مى كنم تا بهتر از روز قبل شوم. فكر مى كنم اگر همينگونه ادامه دهم طى هفته هاى آتى دوباره به تركيب اصلى بر خواهم گشت. بايد آنقدر خوب باشم كه كادر فنى نتواند از من چشم پوشى كند. براى رسيدن به اهدافم تلاشم را دوچندان خواهم كرد. اهل نق زدن و حاشيه درست كردن نيستم. براى اينكه خودم را به تركيب برسانم فقط تلاش و تمرين خواهم كرد.


وى تصريح كرد:


 

حساب بدشانسى نيست. هر تيم شرايط خاص خودش را دارد. در استقلال و پرسپوليس شرايط فرق مى كند. اين تيم ها بهترين نفرات ساير تيم ها را جذب مى كنند. من در برق شيراز ستاره بودم چرا كه در آنجا تاكتيك و برنامه هاى تيم فرق مى كرد و نقش من پررنگ تر و محورى تر بود اما در پرسپوليس و يا استقلال چون تمام بازيكنان در يك سطح هستند بازى من چندان به چشم نمى آيد. در مجموع فكر مى كنم دليل اينكه من يا برخى از بازيكنان در تيم هاى قبلى خود ستاره مى شوند و در استقلال و پرسپوليس آن درخشش سابق را ندارند به خاطر مسائل فنى و تاكتيكى باشد.


شيرى در پايان خاطر نشان كرد: زمانى كه در صبا بازى مى كردم كادر مديريت و اداره باشگاه همين نفرات بودند اما اين تيم به كل تغيير كرده است و خيلى از بازيكنانى كه امروز در صبا حضور دارند با من همبازى نبودند. من از آن دسته بازيكنان نيستم كه به تيم سابق خود تعلق خاطر داشته باشم و يا برعكس كينه به دل بگيرم. صبا براى من فرقى با ساير تيم ها ندارد. اميدوارم پرسپوليس در بازى فردا پيروز شود و با كسب ۳ امتياز علاوه بر رسيدن به صدر جدول راه خود را براى قهرمان هموارتر كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)