مرجع خبری پرسپولیس : مهدي تارتار در مورد بازي با صباي قم و البته شناخت كاملش از تاكتيك‌هاي ياوري مي‌گويد: «همه بازي‌هاي ليگ سخت است به‌خصوص اينكه ما بايد در خانه حريف بازي كنيم.

 

از طرفي صبا بازي قبلي خود را با باخت پشت سر گذاشته و مقابل ما براي برد به زمين مي‌آيد. ما هم براي اينكه از كورس قهرماني عقب نيفتيم براي كسب هر 3 امتياز دورخيز كرده‌ايم و اميدوارم بتوانيم بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

 

 ضمن اينكه به شخصه با تفكرات ياوري آشنايي كامل دارم و آنها را به دايي انتقال داده‌ام تا بتوانيم بازي صبا را با پيروزي به اتمام برسانيم.» سوال بعدي ما از تارتار اما برمي‌گردد به بررسي شرايط صبا كه حريف امروز پرسپوليس است.

 

 
تارتار صبا را اينگونه آناليز مي‌كند: «صبا تيم خوبي است اما نسبت به فصل قبل تغييرات بسياري در تركيب خود داشته. ضمن اينكه كادر فني‌اش هم به نسبت فصل گذشته تغيير كرده.

 

 اگر تمام اين مسائل را كنار هم بگذاريم مي‌توانيم ادعا كنيم صبا هماهنگي لازم را ندارد و ما مي‌توانيم از اين مساله استفاده كرده و اين تيم را شكست دهيم.»مصدوميت كريم باقري و غيبت كاپيتان مقابل صبا اما نگراني‌هايي را براي كادر فني و طرفداران پرسپوليس به‌وجود آورده.

 

 تارتار با اين صحبت‌هاي خود نگراني را به طور كامل برطرف مي‌كند: «باقري مصدوميتي داشت كه نتوانست با تيم تمرين كند. با توجه به جايگزين‌هاي خوبي كه در اختيار داريم فكر نمي‌كنم غيبت باقري را حس كنيم و نبود او به چشم بيايد.»

 

نشستن تارتار روي صندلي پنجم نيمكت پرسپوليس يك‌بار ديگر به اين شايعه دامن زد كه او دستيار دوم علي دايي است و حسين عبدي دستيار اول. پاسخ تارتار به اين شايعه اما جالب و خواندني است:

 

 «بحث كسوت مطرح بود كه من صندلي پنجم را انتخاب كردم. به اين دليل دورتر از دايي نشستم كه سن عبدي و يحيوي و كسوت آنها از من بالاتر بود. براي من دستيار اول يا دوم تفاوتي ندارد، مهم صحبت‌هاي دايي است كه همه جا عنوان كرده در پرسپوليس دستيار اول و دوم نداريم.»

 

 خيلي‌ها تارتار را مسبب اخراج ياوري از راه‌آهن در فصل گذشته مي‌دانند، تارتار اما مقابل اين شايعه از خود دفاع مي‌كند: «به عنوان يك پيشكسوت براي محمودخان احترام بسياري قايلم، ضمن اينكه در اين مورد چيزي نشنيده‌ام و هيچ وقت اختلافي با ياوري نداشته‌ام.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)