مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نورمحمدي كه به تازگي به پرسپوليس پيوسته اگرچه تصور نمي‌كرد در تركيب اصلي قرار بگيرد اما در اولين بازي‌اش عملكرد خوبي به نمايش گذاشت و يكي از بهترين لحظات زندگي‌اش رقم خورد.

 

 خودت چقدر اميدوار بودي كه در بازي اول پرسپوليس به ميدان بروي؟
■ راستش را بخواهيد خودم اصلا فكر نمي‌كردم كه بازي كنم چون تازه به پرسپوليس آمده بودم. پرسپوليس هم با بقيه تيم‌ها خيلي فرق دارد و تا آخرين لحظه مشخص نيست چه بازيكني بازي مي‌كند. من اگرچه در بازي‌هاي تداركاتي سعي كردم تمام توانم را به نمايش بگذارم و خيلي خوب هم كار كردم اما فكر نمي‌كردم در بازي اول فيكس باشم. به هرحال اميدوارم توانسته باشم رضايت كادر فني را جلب كنم.

 

 

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس در بازي اول مقابل تراكتور، آن طراوت هميشگي را نداشت و زيبا بازي نكرد. فكر مي‌كني دليل خاصي دارد؟
■ نه، دليل خاصي ندارد چون هنوز تيم‌ها به آن شرايط آرماني نرسيده‌اند و اگر دقت كرده باشيد در هفته اول هيچ تيمي زيبا و با طراوت بازي نكرد كه آن هم كاملا طبيعي است. من از هواداران مي‌خواهم در 3 بازي اول توقع بازي زيبا از تيم نداشته باشند چون ما در اين 3 هفته بيشتر به فكر گرفتن امتياز هستيم، نه بازي زيبا اما در هفته‌هاي بعد علاوه بر امتياز، به دنبال انجام بازي‌هاي زيبا هم خواهيم بود.

از عملكرد خودت در بازي اول راضي بودي؟
■ فكر نمي‌كنم در اين بازي بد كار كرده باشم. مي‌دانم پرسپوليس تيم بزرگي است و به خوبي مي‌دانم اگر در اين تيم مشكلي پيش بيايد بازتاب بيشتري نسبت به ديگر تيم‌ها خواهد داشت. بنابر اين سعي مي‌كنم بدون هيچ اشتباهي بهترين عملكرد را داشته باشم و فكر مي‌كنم اين توانايي را دارم كه در بازي‌هاي بعد، بهتر كار كنم.

در بازي با تراكتورسازي دوست‌ات نيمكت‌نشين تو بود، در حالي كه در ذوب‌آهن خلاف اين اتفاق افتاده بود و بيشتر تو ذخيره سپهر حيدري بودي. فكر مي‌كني چه اتفاقي باعث شده اين تغيير به وجود بيايد؟
■ ببينيد در تيم ما اين چيزها وجود ندارد كه چه كسي بازي كند، چه كسي روي نيمكت باشد.سپهر به لحاظ فني يكي از بهترين مدافعان ايران است اما به دليلي كه كادر فني تشخيص داده او نيمكت‌نشين بوده. البته بايد بگويم مطمئن باشيد سپهر نيمكت‌نشين من نبوده. به هر حال ما خيلي با هم رفيق هستيم اما با هم رقابت مي‌كنيم تا در پرسپوليس بهترين عملكرد را داشته باشيم. من فكر مي‌كنم سپهر هم مثل من خيلي دوست دارد بازي كند و تمام تلاشش را مي‌كند تا نظر كادر فني را جلب كند.

راستي اتفاقات و حواشي بازي با تراكتور چقدر روي تيم تاثير گذاشت؟
■ من زياد در جريان قرار نگرفتم چون در متن بازي بودم و حواسم به سكوها نبود اما اين حركت از هواداران تراكتورسازي بعيد بود و همه از آنها انتظار بيشتري دارند. در كل اتفاقات خوبي نبود و اميدوارم ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم و در ليگ امسال كمتر چنين چيزهايي به وجود بيايد چون اين مساله از زيبايي‌هاي فوتبال مي‌كاهد.

بگذريم، امروز با صبا بازي داريد. اين بازي را چطور مي‌بيني؟
■ خب با توجه به اينكه صبايي‌ها در بازي اول ناكام بودند، در اين بازي مي‌آيند تا جبران كنند و 3 امتياز را بگيرند اما ما هم به هيچ عنوان به چيزي جز پيروزي فكر نمي‌كنيم. به هر حال اگرچه فوتبال غير قابل پيش‌بيني است اما اميدوارم شاهد يك بازي خوب باشيم و با دست پر از قم برگرديم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)